Popolna integracija PHOBS analitike v vaš Google Analytics 4 (GA4) račun.
Posebna ponudba za turizem in vse, ki uporabljate rezervacijski sistem PHOBS.
GOOGLE ANALYTICS 4
PHOBS paket
Izberite paket, ki ustreza vašim potrebam
- Implementacija GA4 in GTM na vaš rezervacijski sistem PHOBS
- Integracija PHOBS metrik v GA4 vmesnik
- Nastavitev konverzijskega lijaka (v GA4 Exploration zavihku)
- Direktna komunikacija ponudnikom rezervacijskega sistema PHOBS
- Svetovanje in podpora
Za vse, ki še nimate vzpostavljene nove Google analitike GA4.
Vključuje celoten PHOBS paket, plus …
- Vzpostavitev GA4 računa
- Nastavitev osnovnih in naprednih metrik
- Vzpostavitev konverzijskega lijaka
- E-commerce nastavitve
- Optimizacija in testiranje
- Strokovno svetovanje
Sledite uporabniku od prvega stika do konverzije
Standardne nastavitve GA4 spremljajo pot uporabnika do točke, ko se ta na spletni strani zanima za rezervacijo.
Z integracijo PHOBS analitike v enoten sistem, lahko uporabniku sledite še naprej, vse do konca postopka rezervacije prek sistema PHOBS.
- Pot uporabnika povežete v celoto
- Sledite dejanjem od začetka do konca
- Možnost remarketinga pri nedokončani rezervaciji
- Celoviti podatki za odločanje o nadaljnjih marketinških korakih
Bolje spoznajte vedenje svojih uporabnikov
Optimizirajte uporabniško izkušnjo. Povezava PHOBS metrik v GA4 ustvari celovito sliko uporabnikov vaše spletne strani.
S podatki, ki pokažejo vedenje uporabnikov znotraj rezervacijskega sistema, povežete celotno pot uporabnika do končne konverzije.
- Kaj so ključni »trigger pointi«?
- Kateri kanali vodijo v največ rezervacij?
- Katere vsebine na spletni strani so za uporabnika najbolj relevantne in prepričljive?
- Kje so morebitne ovire, ki ustavijo konverzijo?
Ciljno usmerjene remarketing liste
Ponovno pritegnite pozornost tistih strank, ki so vstopile v rezervacijski sistem PHOBS, a rezervacije niso zaključile.
S podporo analitičnih podatkov lahko natančno ciljno usmerite remarketing aktivnosti v zaključek rezervacije.
Odkrijte marketinške aktivnosti, ki prinašajo najvišji ROI
Usmerite investicije v aktivnosti, ki prinašajo rezultate.
S celovitim vpogledom v analitiko postane jasno, kateri komunikacijski kanali, kampanje, partnerske povezave ali druge marketinške aktivnosti prinašajo največ zaključenih rezervacij.
Ti podatki vam pomagajo bolj učinkovito razporediti marketinški proračun.
Je PHOBS paket pravi zame?
O svojih potrebah po analitiki se lahko brezplačno posvetujete z našo ekipo.
Preberite si več o novostih Google Analytics 4 ter kako poskrbimo, da bo vaš prehod na novo Google analitiko potekal brez skrbi.