Primanjkljaj podatkov Google analitike vas lahko drago stane.
Pravočasno poskrbite za migracijo.
Kaj je Google Analytics 4?
Google Analytics 4 je Googlovo najnovejše analitično orodje, ki deluje na novi kodi ter uporablja drugačen protokol merjenja in zbiranja podatkov. Gre za novo generacijo spletne analitike, prilagojene sodobnemu spletnemu okolju.
Uporabnika spremlja skozi več platform
Nova Google analitika sledi uporabniku tako na spletnih straneh kot na aplikacijah in nudi bolj razdelan vpogled skozi uporabniške poti in odločitve.
Sloni na merjenju dogodkov
Posamične interakcije se ne merijo zgolj izolirano, temveč kot dogodek. S tem uporabnika zaobjamemo bolj poglobljeno in bolje ocenimo njegove nadaljnje korake.
Nudi širši nabor metrik
Ne samo obisk spletnih strani in posamične seje, nov način merjenja spremlja še cel nov nabor na uporabnika osredotočenih metrik.
Samodejno se lahko spremljajo tudi interakcije z elementi na strani (npr. skroli, kliki na posamičen gumb, uporaba internega iskalnika) in vsebino (npr. predvajanje videov, klik na posamičen link). Tako dobimo poglobljen vpogled tudi v vpletenost (engagement) uporabnika, ne samo vzorce obiska strani.
Uporablja AI učenje za bolj poglobljen uvid
Spremljanje uporabnika skozi različne platforme v kombinaciji z napredno AI tehnologijo generira predvidevanja o uporabniku, ki pomagajo pri strateškem odločanju (npr. pomoč pri ciljanem oglaševanju, remarketingu, ustvarjanju leadov ipd.)
Začnite uporabljati GA4 čim prej
Sedanja oblika analitike, ki jo uporablja večina spletnih strani in spletnih trgovin, bo s 1. julijem 2023 ukinjena. Podatki se ne bodo več zbirali.
Do tega datuma lahko sicer še uporabljate staro analitiko, vendar pozor! Podatki niso neposredno primerljivi z GA4. Priporočamo, da migracijo na Google Analytics 4 opravite takoj in v prehodnem obdobju vzporedno spremljate podatke obeh različic.
Prehod bo tako lažji, saj boste tako bolje razumeli pomen in vpliv novih metrik. Z vzporednim spremljanjem meritev po Google Analytics 4 in Universal Analytics boste ohranili kontinuiteto razumevanja poti in vedenja uporabnikov, kar pa je ključnega pomena za informirane odločitve in utemeljene strateške korake na spletu.