Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Nastavitve piškotkov | Splošni pogoji in Registracija domen

  • Nekategorizirano

Enostaven prehod na Google Analytics 4

  • 15 marca, 2023
    • Peter Černivec

    Primanjkljaj podatkov Google analitike vas lahko drago stane.
    Pravočasno poskrbite za migracijo.

    Kaj je Google Analytics 4?

    Google Analytics 4 je Googlovo najnovejše analitično orodje, ki deluje na novi kodi ter uporablja drugačen protokol merjenja in zbiranja podatkov. Gre za novo generacijo spletne analitike, prilagojene sodobnemu spletnemu okolju.

    Uporabnika spremlja skozi več platform

    Nova Google analitika sledi uporabniku tako na spletnih straneh kot na aplikacijah in nudi bolj razdelan vpogled skozi uporabniške poti in odločitve.

    Sloni na merjenju dogodkov

    Posamične interakcije se ne merijo zgolj izolirano, temveč kot dogodek. S tem uporabnika zaobjamemo bolj poglobljeno in bolje ocenimo njegove nadaljnje korake.

    Nudi širši nabor metrik

    Ne samo obisk spletnih strani in posamične seje, nov način merjenja spremlja še cel nov nabor na uporabnika osredotočenih metrik.

    Samodejno se lahko spremljajo tudi interakcije z elementi na strani (npr. skroli, kliki na posamičen gumb, uporaba internega iskalnika) in vsebino (npr. predvajanje videov, klik na posamičen link). Tako dobimo poglobljen vpogled tudi v vpletenost (engagement) uporabnika, ne samo vzorce obiska strani.

    Uporablja AI učenje za bolj poglobljen uvid

    Spremljanje uporabnika skozi različne platforme v kombinaciji z napredno AI tehnologijo generira predvidevanja o uporabniku, ki pomagajo pri strateškem odločanju (npr. pomoč pri ciljanem oglaševanju, remarketingu, ustvarjanju leadov ipd.)

    Hey! I am first heading line feel free to change me

    Zagotovite si varen in strokoven prehod na GA4

    Lahko se sami zatopite v posebnosti in pravila nove analitike ali, enostavneje, to nalogo prepustite nam. Strokovna ekipa bo pregledala vaše spletno mesto ter pripravila analitiko po meri.

    • Analitiko prilagodimo vašim potrebam in poslovnemu modelu
      Privzete nastavitve niso vedno najboljše, prav tako uvažanje nastavitev iz predhodne analitike ni vedno enoznačno. Pomembno je, da se osredotočimo na vaše cilje in prioritetne metrike.
    • Če Google računa še nimate, ga ustvarimo
      Za vas vzpostavimo optimalno okolje meritev in sledenja izbranih metrik.
    • V obstoječih računih nov model meritev uskladimo z obstoječim
      Uredimo konfiguracije, potrditve in ukrepe, da bodo podatki primerljivi.
    • Strokovno svetujemo, katere metrike še implementirati in katerim dogodkom bi morali slediti
      Uredimo prijazen ekosistem Google analitike z uporabnimi in smiselnimi podatki za vaše odločitve.
    • Nastavitve uredimo preko Google Tag Managerja
      Pri tem zagotovimo, da ne pride do izgube ali neskladij podatkov.
    • E-commerce meritve ustrezno implementiramo in testiramo
      Samo dodajanje kode na stran ni dovolj.
    • Optimizirarmo konverzijski lijak
      Z naprednimi nastavitvami in triki, ki jih uporablja GA4.

    Analitiko povežemo s sistemom za upravljanje privolitev za obdelavo osebnih podatkov (npr. Didomi). S tem zagotovimo celovito storitev tudi na nivoju varovanja osebnih podatkov.

    Želite vam prilagojeno ponudbo?

    Kontaktirajte nas na info@av-studio.si

    Začnite uporabljati GA4 čim prej

    Sedanja oblika analitike, ki jo uporablja večina spletnih strani in spletnih trgovin, bo s 1. julijem 2023 ukinjena. Podatki se ne bodo več zbirali.

    Do tega datuma lahko sicer še uporabljate staro analitiko, vendar pozor! Podatki niso neposredno primerljivi z GA4. Priporočamo, da migracijo na Google Analytics 4 opravite takoj in v prehodnem obdobju vzporedno spremljate podatke obeh različic.

    Prehod bo tako lažji, saj boste tako bolje razumeli pomen in vpliv novih metrik. Z vzporednim spremljanjem meritev po Google Analytics 4 in Universal Analytics boste ohranili kontinuiteto razumevanja poti in vedenja uporabnikov, kar pa je ključnega pomena za informirane odločitve in utemeljene strateške korake na spletu.

    Hey! I am first heading line feel free to change me

    Vse posebnosti in novosti Google Analytics 4 lahko spoznate tudi na poglobljeni delavnici z našim digitalnim strategom.

    Naslednja delavnica Google Analytics 4 je na sporedu 23. 3. 2023. Delavnica poteka prek spleta, zaradi kakovosti predstavitve pa je število udeležencev omejeno. Zagotovite si svoje mesto.

    Prijavi se >

    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.