Splošni pogoji poslovanja AV studi d.o.o., so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov in s priporočilom GZS za elektronsko poslovanje. Svetujemo vam, da pred nakupom pozorno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja, saj z uporabo izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.
-
Upravitelj nakupov
AV STUDIO d.o.o.
Koroška cesta 55
3320 Velenje
Telefon: 03 896 46 00
E-naslov: info@av-studio.siIBAN: SI56 0242 6008 9076 798 pri NLB d.d.Podjetje AV studio d.o.o., ki je lastnik vseh storitev ponujenih na spletni strani https://phobs.av-studio.si/ ne odgovarja za informacije, ki so napisane in ne garantira rezultatov. -
Definicija
Uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki uporablja / kupi preko te spletne strani. V sistem se lahko uporabnik prijavi kot fizična ali pravna oseba. Za kupce, ki so fizične osebe, po tem odstavku veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov. AV studio d.o.o., in uporabniki medsebojne obveznosti pri nakupih prek spletne strani urejajo s temi splošnimi pogoji poslovanja.
-
Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene so z DDV navedene v evrih in končne. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti, razen za napake pri storitvi. Če je cena storitve, ki ste jo naročili, napačna, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost, da jo kupite po pravilni ceni, ki vam jo bomo tudi navedli. Storitve ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, če je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen. Pridružujemo si pravico, da napako popravimo v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano, prav tako si pridružujemo pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike storitev so simbolične, ne predstavljajo dejanskega stanja.
-
Ažurnost podatkov
Upravitelj se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o storitvah in cenah. Vendar pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Če uporabnik nakupa ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko upravitelju napako sporoči prek kontaktnih podatkov ali elektronskega naslova. Upravitelj tudi ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne strani in nezmožnosti dostopa.
Plačilni pogoji
Plačilo je možno po predračunu in po vašem naročilu vam pošljemo predračun na vaš e-mail. -
Potek prijave
Naročanje poteka prek spleta 24 ur na dan vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroča storitve, ki so mu na voljo na spletni strani. Ko uporabnik izbere storitev s potrdilom na gumb prijava, vpiše potrebne podatke o plačniku oziroma prejemniku in plačilu. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo na spletni strani, da je to sprejeto. O morebitni spremembi naročila oziroma preklica mora kupec o tem obvestiti upravitelja strani, in sicer na elektronski naslov info@av-studio.si , kjer mora navesti podatke plačnika in datum prijave.
-
Odstop od nakupa
Kupec ima pravico, da prekliče prijavo na delavnico, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem odstopu od prijave mora kupec pisno obvestiti ponudnika, in sicer najpozneje v 5 dneh pred pričetkom delavnice, in sicer na elektronski naslov info@av-studio.si ali pisno na sedež podjetja. To sporočilo se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupnino za delavnico vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam vrnemo najkasneje v 14 dneh po preklicu naročila storitve z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije.
-
Pritožbe
Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav nam lahko pišete na elektronski naslov info@av-studio.si. Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili, kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vse čas obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo po svojih najboljših močeh prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
-
Načini plačila
Plačilo naročenih storitev se izvrši po predračunu in sicer z nakazilom zneska naročenih izdelkov na naš transakcijski račun pred prejetjem storitve. Predračun prejmete tudi po navadni pošti in po elektronski pošti takoj po naročilu.
-
Rok dobave
Delavnica bo izvedena na dan, kot je zabeleženo na spletni strani.
-
Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj menija nakup se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Upravitelj se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in bo te uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje obvestil o naročilu, pošiljanje ponudb in računov) ter drugo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Uporabnik z izvedenim nakupom dovoljuje upravitelju zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob naročilu. Vsi podatki, ki jih uporabnik navede, so namenjeni le poslovanju upravitelja, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri naročilu v meniju nakup, ne odgovarjamo.
Delavnice se bodo v času poteka snemale, posnetek bomo shranili na Sharepoint, povezavo do posnetka bodo prejeli vsi udeleženci po zaključku vsake delavnice.
-
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih upravitelj zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
-
Komunikacija
Upravitelj bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če se bo uporabnik prijavil na novice in obvestila. V primeru težav oziroma nejasnosti pri uporabi in morebitnem nakupu izdelkov si upravitelj pridržuje pravico do stika z uporabnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena. Pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike pa bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljen tudi način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, pa bomo izrecno upoštevali.
-
Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. AV studio d.o.o., ki kot ponudnik storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Stvarne napake
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.