Sedanja oblika analitike, ki jo uporablja večina spletnih strani in spletnih trgovin, bo s 1. julijem 2023 ukinjena. Podatki se ne bodo več zbirali. Kaj to pomeni za vašo spletno stran?
Na svojo spletno stran morate implementirati novo različico Google analitike – Google Analytics 4. Nova analitika vključuje nove metrike in nove načine zbiranja podatkov, prav tako pa odpira drugačen pristop k razumevanju obiska vaše spletne strani.
Nimate znanja, volje ali časa, da bi se z GA4 ukvarjali sami?
Google analitika je lahko kompleksen ekosistem. Pri definiciji metrik, postavljanju parametrov in pravil je treba temeljito poznati zakonitosti ter natančno določiti pravila za zajemanje pravih (in primernih) podatkov za željene cilje.
Privzete nastavitve običajno niso najboljše, prav tako se lahko zatakne pri uvažanju nastavitev iz predhodnih različic analitike, saj prenos ni vedno enoznačen.
Prepustite nastavitev Google analitike strokovnjakom
Naši analitiki in digitalni strategi vam bodo pomagali do optimalnih rezultatov. Po pregledu spletnega mesta vam bomo pripravili analitiko po meri, s katero boste najbolj učinkovito spremljali postavljene cilje na spletu.
Celovita storitev osnovne prehoda na Google Analytics 4 vključuje:
- Analiza spletnega mesta, potreb in poslovnih ciljev
- Definicija ključnih metrik, parametrov in prioritet merjenja analitičnih podatkov
- Uskladitev Google računa z novim modelom merjenja* (uredimo konfiguracije, potrditve in ukrepe, s katerimi bodo novi podatki primerljivi s starimi)
- Strokovno svetovanje glede dodatnih metrik in dogodkov, ki bi jim morali slediti
- Urejanje nastavitev preko Google Tag Managerja (uskladitev podatkov)
- Implementacija in testiranje e-commerce meritev
- Optimizacija konverzijskega lijaka
- Povezava analitike s sistemom za upravljanje privolitev za obdelavo osebnih podatkov, npr. Didomi (celovita storitev tudi na nivoju varovanja osebnih podatkov)
- *Ecommerce nastavitev: Nastavitev merjenja korakov nakupnega procesa
*Ecommerce meritve za spremljanje uporabnikov po korakih nakupnega procesa je prilagojena posameznemu spletnemu mestu in ciljem oz. KPI-jem.
**V kolikor analitike še nimate, jo na novo postavimo (ustvarimo nov račun, na novo definiramo metrike in optimalno okolje za merjenje podatkov).
Naročite prehod na Google Analytics 4 čim prej
Čas za prehod na novo obliko analitike se počasi izteka. Prehitite naval v zadnjem trenutku in si zagotovite strokovno pripravljeno analitiko že danes.
Ne samo, da boste lahko to opravilo odmislili, takoj boste lahko začeli spremljati nove metrike in uporabljati še bolj pestre analitične podatke.