Božične priprave
V koraku s časom
Predbožični čas je čas velikih priprav na gurmanske podvige prihajajočih praznovanj. V predprazničnem času smo vsem oboževalcem Gorenja želeli ponuditi izvirno alternativo, kako se spopasti z menijem za božično večerjo. Na voljo smo imeli sodelovanje z Gorenjevim ambasadorjem Binetom Volčičem, zato smo si zadali cilj pripraviti nekaj atraktivnega in inovativnega, ki bi hkrati okrepilo zaznavanje blagovne znamke Gorenje kot sodobne, uporabniku naklonjene znamke.
Pripravimo božično večerjo
V živo s priznanim chefom
Izkoristili smo val priljubljenosti kuharskih oddaj in uporabnikom ponudili zanimivo alternativo, kako sestaviti in preizkusiti gurmanski meni za slavnostno večerjo. Na voljo smo imeli sodelovanje z Gorenjevim ambasadorjem Binetom Volčičem. Ker gre za prepoznavno medijsko osebnost, si ljudje želijo spoznati njega in njegove recepte. Z Gorenjem smo šli še korak dlje in uporabnikom brezplačno omogočili kuhanje z njim v živo preko spleta. Zasnovali smo komunikacijsko akcijo ‘Binetova božična večerja’, katere osnova je bil prenos priprave praznične večerje v živo neposredno iz Binetove kuhinje.
Kakovostne vsebine
Za aktivni in dinamični tempo življenja
Osredotočili smo se na posameznike, ki živijo aktivno in dinamično življenje z željo po vse višji kakovosti vsakdana. Želijo spoznavati nove stvari, cenijo rešitve, ki jim zagotavljajo čim manj stresno obvladovanje dnevnih obveznosti, istočasno pa jim prihranijo čas za vse kar jih veseli. Tem posameznikom smo želeli predstaviti, da Gorenje razume uporabnika, ki želi živeti kakovostno življenje, imeti čas zase in izpolnjujoče dogodke.
REŠITVE
Live stream in live chat za
interaktivno izkušnjo
Za izvedbo prenosa smo izkoristili livestream tehnologijo še preden je bila ta na voljo na Facebooku. Omogočili smo tudi live chat z Binetom tekom priprave večerje in s tem še okrepili pristno dvosmerno komuniciranje.
Spodbudimo prijavo s postopnim
razkrivanjem vsebine
Dogodek smo organizirali dva tedna pred božičem, ko ljudje razmišljajo, kaj bodo pripravili za slavnostno večerjo. Uporabnike smo k prijavi na kuhanje z Binetom spodbujali s teasing videom in spletnimi oglasi. Sestavine, recept in lokacija prenosa v živo so bili skrivnost, ki smo jo prijavljenim razkrivali po korakih.
Nagradna igra za
engagement
Za ustvarjanje večje vpletenosti in spodbujanje viralnosti smo uporabnike pozvali, da delijo fotografije pripravljenih jedi z nami in si prislužijo lepo nagrado. Vse komuniciranje kampanje je potekalo preko posebej zasnovane pristajalne strani. Tukaj je potekala najava, predstavitev in zbiranje prijav, po dogodku pa smo objavili posnetek prenosa v živo in recepte ter vabilo k sodelovanju v nagradni igri. Za sam prenos dogodka pa smo uporabili platformo vzivo.si
REZULTATI
Takojšen odziv in vpletenost
- 26000OGLEDOV VIDEO VABILA K PRIJAVI
- 1001296OGLEDOV V ŽIVO
- 180SODELUJOČIH V NAGRADNI IGRI
- 1100VŠEČKOV OBJAVE O NAGRADNI IGRI