Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen

Gorenje: S prenosom v živo do gurmanske večerje z Binetom

  • 29 avgusta, 2016

    V koraku s časom

    Božične priprave

    Predbožični čas je čas velikih priprav na gurmanske podvige prihajajočih praznovanj. V predprazničnem času smo vsem oboževalcem Gorenja želeli ponuditi izvirno alternativo, kako se spopasti z menijem za božično večerjo. Na voljo smo imeli sodelovanje z Gorenjevim ambasadorjem Binetom Volčičem, zato smo si zadali cilj pripraviti nekaj atraktivnega in inovativnega, ki bi hkrati okrepilo zaznavanje blagovne znamke Gorenje kot sodobne, uporabniku naklonjene znamke.

    Pripravimo božično večerjo

    V živo s priznanim chefom

    Izkoristili smo val priljubljenosti kuharskih oddaj in uporabnikom ponudili zanimivo alternativo, kako sestaviti in preizkusiti gurmanski meni za slavnostno večerjo. Na voljo smo imeli sodelovanje z Gorenjevim ambasadorjem Binetom Volčičem. Ker gre za prepoznavno medijsko osebnost, si ljudje želijo spoznati njega in njegove recepte. Z Gorenjem smo šli še korak dlje in uporabnikom brezplačno omogočili kuhanje z njim v živo preko spleta. Zasnovali smo komunikacijsko akcijo ‘Binetova božična večerja’, katere osnova je bil prenos priprave praznične večerje v živo neposredno iz Binetove kuhinje.

    Kakovostne vsebine

    Za aktivni in dinamični tempo življenja

    Osredotočili smo se na posameznike, ki živijo aktivno in dinamično življenje z željo po vse višji kakovosti vsakdana. Želijo spoznavati nove stvari, cenijo rešitve, ki jim zagotavljajo čim manj stresno obvladovanje dnevnih obveznosti, istočasno pa jim prihranijo čas za vse kar jih veseli. Tem posameznikom smo želeli predstaviti, da Gorenje razume uporabnika, ki želi živeti kakovostno življenje, imeti čas zase in izpolnjujoče dogodke.

    REŠITVE

    Live stream in live chat za
    interaktivno izkušnjo

    Za izvedbo prenosa smo izkoristili livestream tehnologijo še preden je bila ta na voljo na Facebooku. Omogočili smo tudi live chat z Binetom tekom priprave večerje in s tem še okrepili pristno dvosmerno komuniciranje.

    Spodbudimo prijavo s postopnim
    razkrivanjem vsebine

    Dogodek smo organizirali dva tedna pred božičem, ko ljudje razmišljajo, kaj bodo pripravili za slavnostno večerjo. Uporabnike smo k prijavi na kuhanje z Binetom spodbujali s teasing videom in spletnimi oglasi. Sestavine, recept in lokacija prenosa v živo so bili skrivnost, ki smo jo prijavljenim razkrivali po korakih.

    Nagradna igra za
    engagement

    Za ustvarjanje večje vpletenosti in spodbujanje viralnosti smo uporabnike pozvali, da delijo fotografije pripravljenih jedi z nami in si prislužijo lepo nagrado. Vse komuniciranje kampanje je potekalo preko posebej zasnovane pristajalne strani. Tukaj je potekala najava, predstavitev in zbiranje prijav, po dogodku pa smo objavili posnetek prenosa v živo in recepte ter vabilo k sodelovanju v nagradni igri. Za sam prenos dogodka pa smo uporabili platformo vzivo.si

    REZULTATI

    Takojšen odziv in vpletenost

    • 26000
      OGLEDOV VIDEO VABILA K PRIJAVI
    • 1001296
      OGLEDOV V ŽIVO
    • 180
      SODELUJOČIH V NAGRADNI IGRI
    • 1100
      VŠEČKOV OBJAVE O NAGRADNI IGRI
    Prejšnji projektGorenje: Eden za vse – prilagodljivost pralnih in sušilnih strojev SensoCare
    Naslednji projektQlandia: Povezana in vsebinsko dovršena spletna pojavnost
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2017 © AV studio. All rights reserved.