Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen

Gorenje: Eden za vse - prilagodljivost pralnih in sušilnih strojev SensoCare

  • 29 avgusta, 2016

    Izziv

    Osvežitev komunikacije za pralne in
    sušilne stroje SensoCare

    Gorenje na trg lansiralo linijo SensoCare leta 2014. Po dveh letih je linija potrebovala osvežitev komunikacije, ki bo ponovno na uporabniku zanimiv način izpostavila prednosti SensoCare tehnologije in pospešila prodajo. Pri snovanju kreativnih rešitev smo izhajali iz korporativne filozofije Gorenja: Life simplified.

    Ciljna skupina

    Vsak dan živimo več različnih vlog

    S komunikacijo nagovarjamo aktivne ženske srednjega in višjega dohodkovnega razreda. Zaradi mnogih obveznosti in dinamičnega načina življenja morajo vsak dan obvladati več različnih opravil v različnih okoljih.

    Strategija

    Tudi moški perejo

    Pranje perila že stereotipno sodi med ženska domača opravila. Pri osvežitvi komuniciranja linije SensoCare smo se odločili za pristop »new normal« in odmik od stereotipnega pojavljanja ženske ob pralnem stroju – ob stroj smo postavili moškega, ki prav tako vestno opravlja to domače opravilo. S tem smo tudi subtilno nakazali, da je upravljanje pralnega ali sušilnega stroja SensoCare res zelo preprosto. Tako preprosto, da ga zna uporabljati celo moški. S premikom domene pranja perila tudi na moško stran smo se še bolj približali že tako preobremenjeni ženski, ki ima ob napornem urniku v službi tudi doma veliko dela.

    Rešitve

    Eden – Za vse kar ste

    V prenesenem pomenu igramo vsak dan več različnih vlog. Če želimo biti pri tem uspešni, potrebujemo za vsako izmed vlog svež in opran »kostum«. Polne urnike različnih vsakodnevnih opravil smo tako vizualizirali s prikazom iste osebe v različnih oblekah. Z uporabo moškega v osrednjem motivu pa smo razbili klasični stereotip moškega, ki ne pere.

    Video nasveti

    Skladno s časom in sodobnimi trendi smo nasvete za enostavnejše pranje perila predstavili v kratkih video posnetkih. Videe smo uporabili za dopolnitev vsebinskega dela spletne predstavitve aparatov in za komunikacijo na družbenih omrežjih.

    Toolbox

    Za potrebe komunikacije na različnih trgih smo razvili vsa komunikacijska orodja, ki se lahko na vsakem trgu po potrebi prilagodijo in uporabijo.

    Prejšnji projektTelemach: S strateškim pristopom do učinkovitosti družbenih omrežjih
    Naslednji projektGorenje: S prenosom v živo do gurmanske večerje z Binetom
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2017 © AV studio. All rights reserved.