Za nov način podajanja vsebin smo zasnovali kartično obliko spletnega mesta, kjer so vsebine v prvi vrsti predstavljene s sliko in podtekstom. Vsaka od prikazanih kartic nato vodi do razširjene vsebine na podstraneh.
Za lažje iskanje po vsebinah smo različne tematske sklope med seboj povezali z uporabo kombinacije hashtaga in ključne besede. Uvedli smo tudi oblak iz hashtagov, ki služi kot iskalnik po vsebinah in obenem obiskovalcem predlaga še druge povezane teme. S tem smo ustvarili nevsiljiv, enostaven in aktiven iskalnik, ki obiskovalca vodi do relevantnih povezanih vsebin. Za aktualnost spletnega mesta in ohranjanje njegove pozicije v kontekstu SEM redno dodajamo nove relevantne vsebine.
Z možnostjo enostavnega posredovanja smo odprli pot do dvosmernega komuniciranja z uporabniki spletnega mesta. S tem lahko uporabniki sodelujejo pri ustvarjanju spletnega mesta in obenem poskrbijo za še več relevantnih vsebin.
Prodajnega vidika spletnega mesta nismo popolnoma izničili, vendar smo ga le prestavili v ozadje. Po tem, ko uporabnika z vsebino navdušimo, mu ponudimo nasvete za nakupe, ki se na to vsebino navezujejo.