Obeležitev na kreativen in prepoznaven način
35 letnica
Obeležitev 35-letnice ustvarjanja kreativnih kulinaričnih zgodb je družina Jezeršek proslavila s pop-up praznovanjem v skladišču LPP. Za ta izjemen dogodek kot tudi za celotno leto praznovanja je bilo potrebno zasnovati kreativno in vizualno zasnovo in priložnostno celostno grafično podobo ter enotno komunikacijo na različni materialih in orodjih.
Skozi preteklost v sedanjost in v prihodnost
Snovanje obeležitve 35-letnice smo začeli z nadgradnjo obstoječega logotipa Jezeršek ter novim ključnim vizualom. Celotna kreativna ideja je bila zasnovana in povezana z glavno dejavnostjo družbe – kulinariko. Na emocionalen in prepoznaven način smo želeli nostalgijo in preteklost povezati s sedanjostjo in delovanjem podjetja v prihodnosti, zato smo prepletali različne standardne materiale z inovativnimi pristopi in orodji (AR). Zagotovo je izstopalo tudi tiskano vabilo, ki je bilo natisnjeno z termo občutljivo barvo in ga je prejemnik moral v pečici segreti, da je lahko prebral vsebino.
Prepoznavnost in enotnost
Prepoznavna grafična podoba “35 let” in poenotena komunikacija
Za ta izjemen dogodek smo poleg tiskanega vabila zasnovali priložnostno retro grafično podobo in pripravili vse od teaserja do elektronskega vabila, od imen postaj s hrano in pijačo pa do razstave v tramvaju, stene spominov in fotografskih dodatkov ter montažo videa z arhivskimi posnetki. Poleg tega smo grafične elemente na dogodku obogatili z razširjeno resničnostjo (AR), da so si obiskovalci lahko preko razstave zgodovinskih fotografij ogledali tudi razširjene digitalne vsebine.
Izjemen dogodek
Številni zadovoljni gosti
Prepoznavna celostna grafična podoba in poenotena komunikacija ob 35-letnici skozi vse leto sta dala vidne rezultate tako z vidika prepoznavnosti blagovne znamke kot tudi glede odziva gostov na samem dogodku. To nedvomno dokazujejo tudi izjemne številke:
- 800gostov
- 1000m2 prostora
- 100članov osebja
- 12postaj