Kuharske skrivnosti
Komunikacijska kampanja
Izdelki Mu Cuisine so bili uporabljeni v TV oddaji Moja mama kuha bolje. Z ohranjanjem navezave na oddajo smo pripravili komunikacijsko kampanjo, ki izdelke Mu Cuisine pozicionira kot sinonim odlične kuhinje – družinske tradicije, ki prehaja iz roda v rod. Vsaka družina ima svoje kuharske skrivnosti, ki naredijo jedi še bolj okusne. Poskrbeli smo, da so jih ljudje delili z nami.

Rešitev = SPLET
Spletno mesto kot zakladnica kuharskih skrivnosti
Na www.mu-skrivnosti.si smo zbirali skrivnosti in trike pri pripravi priljubljenih slovenskih jedi. Zbrani nasveti so bili enostavno dostopni vsem, ki so želeli izboljšati svoje kuhanje. S tedenskimi spodbudami k deljenju kuharskih skrivnosti smo naredili odmik od klasičnih spletnih mest z recepti in pri uporabnikih povečali željo po večkratnem obisku.

Strategija = EMOCIJA
Družinska tradicija in kulinarika gresta z roko v roki. Z emocionalnimi vsebinami smo aktivirali posameznike in njihove družine, utrdili zavedanje o izdelkih MU Cuisine ter jih uspešno povezali s tradicionalnimi in popularnimi slovenskimi jedmi.

Nadgradnja = NOV IZZIV
Za jesensko kampanjo smo zgodbo ‘Vsaka mama kuha bolje z Mu Cuisine’ nadgradili s kratkimi videi priprave desetih okusnih jedi s pomočjo izdelkov Mu Cuisine. V vsakem videu smo teden za tednom zakrili eno izmed sestavin in uporabnike pozvali, naj jo odkrijejo in delijo z nami ter s tem osvojijo lepe nagrade. S knjižico izbranih 10 receptov smo nagrajevali tudi nakup izdelkov Mu Cuisine.