Sladoled je užitek – kremast, osvežilen, poln okusa. že na pogled tak, da se pocedijo sline. za obliznit’ dober. To je zgodba, ki nas je navdihnila pri snovanju nove blagovne znamke vrhunskih naravnih slaščic – sladoledov, tortic in ledenih čajev – s poudarkom na otvoritvi novega sladolednega supermarketa v nakupovalnem središču Citycenter v Celju.
zgodba / ideja
rešitev = BRAND
Osrednji cilj – izstopati. S ponudbo izdelkov, imenom, celostno grafično podobo in komunikacijo. Novo blagovno znamko smo poslali v svet s kreativnim, domišljijskim imenom Omnjom, sloganom Za obliznit’ dober in atraktivno, igrivo celostno grafično podobo. Komunikacijo smo usmerili h konkurenčnim prednostim oz. edinstveni ponudbi – vse slaščice Omnjom so izdelane iz slovenskega mleka, brez GSO, brez umetnih barvil, arom in konzervansov oz. temeljijo na zdravem sladkanju, saj izbrani sladoledi in tortice ne vsebujejo laktoze, glutena in kristalnega sladkorja.
strategija = ZNAN OBRAZ
Lansiranju nove blagovne znamke smo dali pravi zagon s sodelovanjem z Injo Zalta, mlado in izjemno priljubljeno slovensko igralko. Njen navihan pogled je pritegnil pozornost na raznolikih komunikacijskih kanalih – od plakatov in oglasov do spletnega mesta in družbenih omrežij. Obiskovalci so v njeni družbi uživali tudi na otvoritvi sladolednega supermarketa.
nadgradnje = NOV IZZIV
Z jesenjo 2016 je Omnjom razširil svojo ponudbo naravnih tortic. Utrdili smo prepoznavnost blagovne znamke in s komunikacijsko kampanjo nadgradili obstoječi podobo in zgodbo. Ohranili smo rdečo nit, dosegli razlikovalnost novih izdelkov in jih pozicionirali v segment zdravega sladkanja.
rezultat = USPEH
V prvih tednih povpraševanje in sladke želje presegle ponudbo. Sladoledni supermarket postal eno osrednjih mest za sladkanje in oblizovanje.