Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen

Pampers: Preprosti recepti za male junake

  • 29 avgusta, 2016

    Prehrana malčkov

    Kar poješ, tudi pokakaš 🙂

    Prihod dojenčka pomeni velike spremembe v življenju mladih staršev. Številne novosti, ki jih novi življenjski izziv prinese s seboj, pogosto povzročajo preglavice in zmedo pri vsakdanjih odločitvah. Tako je tudi na področju uvajanja hrane pri dojenčkih in prehrane malčka. S pleničkami Pampers smo želeli mamicam pomagati na tem občutljivem področju s preprostimi rešitvami, saj je ustrezna prehrana otroka tesno povezana z večjim udobjem v pleničkah.

    Večne dileme

    Pomagajmo mladim staršem

    Primarno smo se osredotočili na mlade mamice ter očete dojenčkov in malčkov do treh let. Ti so namreč vsakodnevno najbolj oblegani z ogromno informacijami, pogosto celo napačnimi ali nasprotujočimi. Ni čudno, da so mladi starši pogosto zmedeni glede različnih vidikov nove življenjske situacije. To se odraža tudi na področju uvajanja hrane.

    Novopečenim staršem smo želeli s pravimi informacijami pomagati vsaj na področju otrokove prehrane. V ekskluzivni ponudbi za prodajalne DM smo pripravili dve knjižici receptov Prvi grižljajčki in Mali gurman, ki ponujata rešitve na tem občutljivem področju.

     

    Kuharski par Tejani

    Ko starša, in hkrati kuharja, priskočita na pomoč

    Želeli smo, da mladi starši dobijo res le preverjene nasvete glede prehrane dojenčkov in malčkov, zato smo k sodelovanju povabili kuharski par Tejani – Tejo Perjet in Janija Jugovica – ki sta tudi sama starša dojenčice. Kuharski par, ki je leta 2014 nastopil tudi v resničnostnem šovu Gostilna išče šefa, je tako k zasnovi knjižic receptov doprinesel vsestransko kredibilnost. S tesnim sodelovanjem sta nastali dve knjižici receptov in nasvetov, katere odlikujejo kreativnost, inovativnost ter preprosta priprava.

    Prodaja pleničk Pampers se je v času kampanje v prodajalnah DM bistveno povečala. S tem smo dokazali, da kljub relativno nizkemu medijskemu vložku, lahko strateško dobro zasnovan vsebinski marketing vodi do povečanja nakupnih transakcij. S primerno vsebino smo ustvarili dodano vrednost produktu in povečali nakupno namero. Še več, knjižici sta bili tako dobro sprejeti, da so kupci tudi po preteku akcije še povpraševali po njiju in so ju bili pripravljeni tudi samostojno kupiti.

    Prejšnji projektRK Gorenje Velenje: Kdo si upa vreči žogo?
    Naslednji projektOrbico: Na prenovljenih prodajnih policah v Mercator centru Šiška
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2017 © AV studio. All rights reserved.