Kar poješ, tudi pokakaš 🙂
Prehrana malčkov
Prihod dojenčka pomeni velike spremembe v življenju mladih staršev. Številne novosti, ki jih novi življenjski izziv prinese s seboj, pogosto povzročajo preglavice in zmedo pri vsakdanjih odločitvah. Tako je tudi na področju uvajanja hrane pri dojenčkih in prehrane malčka. S pleničkami Pampers smo želeli mamicam pomagati na tem občutljivem področju s preprostimi rešitvami, saj je ustrezna prehrana otroka tesno povezana z večjim udobjem v pleničkah.
Večne dileme
Pomagajmo mladim staršem
Primarno smo se osredotočili na mlade mamice ter očete dojenčkov in malčkov do treh let. Ti so namreč vsakodnevno najbolj oblegani z ogromno informacijami, pogosto celo napačnimi ali nasprotujočimi. Ni čudno, da so mladi starši pogosto zmedeni glede različnih vidikov nove življenjske situacije. To se odraža tudi na področju uvajanja hrane.
Novopečenim staršem smo želeli s pravimi informacijami pomagati vsaj na področju otrokove prehrane. V ekskluzivni ponudbi za prodajalne DM smo pripravili dve knjižici receptov Prvi grižljajčki in Mali gurman, ki ponujata rešitve na tem občutljivem področju.

Kuharski par Tejani
Ko starša, in hkrati kuharja, priskočita na pomoč
Želeli smo, da mladi starši dobijo res le preverjene nasvete glede prehrane dojenčkov in malčkov, zato smo k sodelovanju povabili kuharski par Tejani – Tejo Perjet in Janija Jugovica – ki sta tudi sama starša dojenčice. Kuharski par, ki je leta 2014 nastopil tudi v resničnostnem šovu Gostilna išče šefa, je tako k zasnovi knjižic receptov doprinesel vsestransko kredibilnost. S tesnim sodelovanjem sta nastali dve knjižici receptov in nasvetov, katere odlikujejo kreativnost, inovativnost ter preprosta priprava.
Prodaja pleničk Pampers se je v času kampanje v prodajalnah DM bistveno povečala. S tem smo dokazali, da kljub relativno nizkemu medijskemu vložku, lahko strateško dobro zasnovan vsebinski marketing vodi do povečanja nakupnih transakcij. S primerno vsebino smo ustvarili dodano vrednost produktu in povečali nakupno namero. Še več, knjižici sta bili tako dobro sprejeti, da so kupci tudi po preteku akcije še povpraševali po njiju in so ju bili pripravljeni tudi samostojno kupiti.