Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen
  • 29 avgusta, 2016

    RK Gorenje Velenje

    Kdo si upa vreči žogo?

    Rokometni klub Gorenje Velenje je želel ustvariti viralno vsebino za družbena omrežja in tako opozoriti na svež veter, ki je zavel z novim vodstvom in prenovljeno celostno podobo kluba. Tako smo čez noč postavili evroligaško rokometno igrišče in na njem odigrali promocijsko tekmo presenečenja. Po tekmi smo razdelili 100 podpisanih žog in 500 vstopnic za prihajajoč derbi. Posnetek tekme je postal viralen takoj po objavi, skoraj brez medijskega zakupa. Guru rokometnega komentatorstva Evropske rokometne zveze je o videu rekel: »Najboljša stvar, ki sem jo kadarkoli videl v rokometu.«

    Prejšnji projektOmnjom: Za obliznit’ dobra znamka
    Naslednji projektPampers: Preprosti recepti za male junake
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2017 © AV studio. All rights reserved.