Trgovine so pravo malo bojišče za pritegnitev pozornosti kupca. Ob prenovi Mercator centra v Šiški smo v morju sorodnih izdelkov z atraktivnimi izpostavitvami na prodajnih policah v središče pozornosti postavili blagovne znamke Always, Gilette, Venus in Pantene.
Police, ki pritegnejo pozornost
Uporaba CGP blagovne znamke
Blagovno znamko Always smo organsko povezali s samo prodajno polico. V slogu blagovne znamke smo opremili polične trakove in oblikovali dividerje, ki so dodatno pritegnili pogled in zanimanje mimoidočih kupcev.
Informativna vitrina
Pri kolekciji za nego las Pantenne smo na prodajno polico vstavili informativno razstavno vitrino, v kateri so predstavljeni vsi koraki popolne nege las. Tudi v tem primeru smo mimoidoče kupce informirali o lastnostih in funkciji posameznega izdelka ter jih spodbudili k nakupu celotne linije za popolno nego.
Testiranje vložka
Izjemno mehkobo damskih vložkov Always smo predstavili z izpostavitvijo izdelka na prodajni polici. Mimoidoče kupce smo spodbudili, da tudi sami z otipom preverijo nepopisno mehkobo in nežnost vložka. Dani obljubi nežnosti smo tako priredili takojšen dokaz na samem mestu nakupa.
Prikaz lastnosti izdelka
Za moške in ženske brivnike Gilette in Venus smo oblikovali izpostavitev vseh izdelkov na prodajni polici. Podlaga s svetlobnimi dodatki, izpostavljenimi različnimi modeli brivnikov in predstavljenimi prednostmi posameznega modela ne samo pritegne pogled mimoidočih kupcev, temveč jih tudi informira.
Z atraktivno izpostavitvijo do pozornosti in nakupa
Videz prodajnega mesta je pomemben dejavnik, ko govorimo o nizko vpletenih nakupnih odločitvah. O nakupu potrošnega materiala se kupec pogosto odloča na licu mesta in izbira bodisi na podlagi priklica blagovne znamke bodisi na podlagi trenutnih okoliških dejavnikov, ki ga prepričajo v nakup.
Pri umeščanju izdelkov na prodajne police se z vsemi ostalimi blagovnimi znamkami borimo za pozornost mimoidočih kupcev. Ti so zahtevno občinstvo, saj so v zelo kratkem času izpostavljeni številnim dražljajem. Njihovo pozornost težko pridobimo in še težje obdržimo. Zato je osrednjega pomena, da pri spodbujanju nakupa prodajne police opremimo na izviren in atraktiven način, ki je relevanten za izpostavljeno blagovno znamko.