Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

Qlandia: Nativno oglaševanje

  • 1 septembra, 2016

    Qlandia ima v Sloveniji sedem nakupovalnih centrov, ki niso le mesta nakupovanja, temveč tudi mesta zabave in boljšega življenja. Obstoječi obiskovalci teh centrov so tako ženske kot moški, stari med 25 in 39 let, ki imajo višjo kupno moč, živijo aktivno in usklajujejo kariero, družino in svoj prosti čas. So navdušenci nad nakupovanjem, modo, kulinariko in dogodki.

    Ob prenovi spletne strani www.qlandia.si v letu 2016 smo zasnovali temu ustrezen pristop vsebinskega marketinga, ki ravno tako kupcem ne ponuja le prodajnih vsebin, temveč tudi dodatne vsebine za preživljanje prostega časa in kvalitetno življenje nasploh. Ta pristop tako na ustrezen način uvajamo med vsako komunikacijsko kampanjo.

    V času od 1. 9. do 30. 9. 2016 smo v okviru komunikacijske kampanje nakupovalnih centrov Qlandia »Nazaj v šolo? QL bo!« poleg ostalih načinov digitalnega oglaševanja in komuniciranja ter offline oglaševanja v sklopu vsebinskega marketinga zasnovali in izvedli tudi nativno oglaševanje.

    Cilj = POVEČANJE OBISKA IN NAKUPOV

    Makrocilji:

    • Povečanje obiska spletne strani qlandia.si.
    • Dvig zanimanja in povečanje obiska in nakupov nakupovalnih centrih Qlandie.
    • Povečanje sodelovanja z najemniki.

    Mikrocilji:

    • Pridobivanje kvalitetnega prometa iz nativnih oglasov.
    • Povečanje konverzije uporabnikov napotenih preko nativnih oglasov.

    Zasnova = VSEBINSKI MARKETING

    Celostna strategija vsebinskega marketinga temelji na ustvarjanju vsebin, ki so medsebojno povezane, aktualne, zanimive in rešujejo vsakdanje težave obstoječih in potencialnih nakupovalcev Qlandie. Eden izmed glavnih poudarkov strategija vsebinskega marketinga je tudi iskanje ustreznega načina sodelovanja najemnikov v nakupovalnih centrih in ustvarjanje razlikovalnega načina pripovedovanja glede na ostale nakupovalne centre in prodajalne. V ospredje komuniciranja postavljamo vsebine, s katerimi najprej vzbujamo zanimanje in potrebo, šele nato prodajamo.

    Skladno z zasnovo vsebinskega marketinga vpeljujemo v digitalno komunikacijo tudi nativno oglaševanje, ki s svojo kontekstualno zasnovo omogoča učinkovit distribucijski kanal za aktivacijo uporabnikov.

    Glede na vsebinsko strategijo Qlandie smo v sklopu kampanje v prvi vrsti zasnovali vsebine, tematsko povezane z navedeno komunikacijsko kampanjo. Vsak članek je sprva reševal določeno težavo kupcev, na drugem mestu pa smo se osredotočili na učinkovito povezovanje članka z najemniki in njihovo ponudbo izdelkov in storitev.

    Primeri vsebin:
    QL šolska torba http://www.qlandia.si/si/kranj/ql-vsebine/1664-QL-solska-torba
    Ne zatiskajte si oči http://www.qlandia.si/si/kranj/ql-vsebine/1655-Ne-zatiskajte-si-oci

    screencapture-qlandia-si-si-kranj-ql-vsebine-1655-Ne-zatiskajte-si-oci-1495179630631
    solska-torba-clanek

    Rešitev = NATIVNO OGLAŠEVANJE

    Za nativno oglaševanje smo se odločili, ker smo želeli na nevsiljiv in vsebinsko relevanten način pritegniti uporabnike, da se seznanijo z vsebinami na spletnem mestu.  Primarno je nativno oglaševanje potekalo v obliki sponzoriranih objav znotraj t.i. feedov splošno informativnih in vsebinskih spletnih portalov. Z vedenjskim ciljanjem, ki temelji na kombinaciji interesov in dosedanjega vedenja uporabnikov, smo lahko učinkovito dosegli zainteresirano ciljno skupino.

    V nadaljevanju smo skrbno pregledali in izbrali spletne medije ter različna mesta objav znotraj nativne mreže Get.native, ki temelji na Adyoulike tehnologiji. Posamezno vsebino nativnih oglasov smo prilagajali posameznim medijem in fazam nakupnega procesa.

    Skozi kampanjo smo preko nastavljenega konverzacijskega pixla spremljali predvsem kakovost klikov in realizacijo ciljev v Google analitiki in tako spremljali učinkovitost posameznih medijev.

    Za večjo učinkovitost oglaševanja pa smo uporabili še geotargetiranje (ciljanje na ožje regije, kjer se nakupovalni centri nahajajo) in remarketing (od awareness oglasov do promocijskih call-to-action oglasov) in optimizacijo tematike glede na učinkovitost posamezne tematike.

    Rezultati

    Učinkovitost nativnega oglaševanja smo neprestano spremljali, ga ustrezno optimizirali in prilagajali ter istočasno primerjali tudi s klasičnim digitalnim oglaševanjem ter s tem dosegli:

    Več kot dvakrat večjo konverzijo na pristajalnih straneh z nativnim oglaševanjem proti povprečju ostalih virov obiska.

    • 12

      %

      ORGANSKO + DIREKTNO + NAPOTITEV + SM

    • 24

      %

      NATIVNO OGLAŠEVANJE

      Rast obiska spletnih strani s kateregakoli vira ter povečanje kvalitetnih obiskovalcev pristajalnih strani tematskih člankov.

      • 33

        %

        RAST OBISKA

      • 49

        %

        POVEČANJE OBISKOVALCEV

      Prejšnji projektOrbico: Na prenovljenih prodajnih policah v Mercator centru Šiška
      Naslednji projektWoodstock: Vzpostavitev spletne strani
      Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
      Prijavi se
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Linkedin
      • Youtube

      2023 © AV studio. All rights reserved.