Qlandia ima v Sloveniji sedem nakupovalnih centrov, ki niso le mesta nakupovanja, temveč tudi mesta zabave in boljšega življenja. Obstoječi obiskovalci teh centrov so tako ženske kot moški, stari med 25 in 39 let, ki imajo višjo kupno moč, živijo aktivno in usklajujejo kariero, družino in svoj prosti čas. So navdušenci nad nakupovanjem, modo, kulinariko in dogodki.
Ob prenovi spletne strani www.qlandia.si v letu 2016 smo zasnovali temu ustrezen pristop vsebinskega marketinga, ki ravno tako kupcem ne ponuja le prodajnih vsebin, temveč tudi dodatne vsebine za preživljanje prostega časa in kvalitetno življenje nasploh. Ta pristop tako na ustrezen način uvajamo med vsako komunikacijsko kampanjo.
V času od 1. 9. do 30. 9. 2016 smo v okviru komunikacijske kampanje nakupovalnih centrov Qlandia »Nazaj v šolo? QL bo!« poleg ostalih načinov digitalnega oglaševanja in komuniciranja ter offline oglaševanja v sklopu vsebinskega marketinga zasnovali in izvedli tudi nativno oglaševanje.