Nakup mobilnega operaterja je v letu 2015 za Telemach postavil izziv ustreznega poenotenja komuniciranja preko družbenih omrežij. Poiskati je bilo treba skupen celosten način komuniciranja, vzpostaviti ustrezne skupne kanale ter zagotoviti konkurenčno prednost pred ostalimi slovenskimi telekomunikacijskimi operaterji.
Izziv
Kako povečati vpletenost?
V izhodišču se je pojavilo vprašanje: Kako povišati nizko vpletenost (engagement) občinstva na družbenih omrežjih? Izziv, ki smo si ga postavili, je bil s prenovljeno in aktivno prisotnostjo vzpostaviti platformo za podajanje relevantnih vsebin, uporabnike zabavati, jih informirati ter jim obenem prisluhniti.
Ni vse v objektivni analizi
Ustvarjanje strategije komuniciranja nikoli ni zgolj objektivno analiziranje in podajanje sporočil. Za boljši vpogled v samo vizijo, želje in pričakovanja naročnika smo pripravili spoznavno delavnico. Z njo smo poleg objektivnih analiz trenutnega stanja komuniciranja ocenili tudi subjektivne plati sodelovanja. Ob koncu delavnice smo racionalna dejstva povezali s srcem ter skupaj definirali osnovna izhodišča in cilje komuniciranja.
Mladi – inovativni, informirani, povezani.
Mladi so zelo vznemirljiva, a obenem zahtevna ciljna skupina. Zanimajo jih trendi, novosti in inovativne rešitve na področju telekomunikacij. Uporaba sodobne tehnologije jim omogoča, da so neprestano v stiku z aktualnim družbenim dogajanjem, s svojim družbenim okoljem pa so neprestano povezani preko družbenih omrežij.
Vzpostavimo dialog
Uporaba sodobnih tehnologij in neprestana povezanost v družbena omrežja sta bila odločilna dejavnika za izbiro tega kanala pri načrtovanju strategije komuniciranja. Pri tem smo si zadali cilj upoštevati eno glavnih prednosti izbranega kanala – vzpostavitev takojšnjega dvosmernega komuniciranja med ponudnikom in uporabnikom ter posledično pristen osebni odnos med njima.
Strateška izhodišča
Dvosmernost, odzivnost, hitrost, skrb in načrtovanje
Vzpostavili smo povezno platformo prisotnosti na družbenih omrežjih, katere doseg in priljubljenost smo neprestano krepili z različnimi, družbeno usmerjenimi komunikacijskimi kampanjami.
Nagradne igre
Izvedli smo številne nagradne igre, ki so potekale na Telemachovih družbenih omrežjih. S tem smo spodbujali in dosegli vpletenost (engagement) uporabnikov ter jih obenem razveselili z odličnimi nagradami.
Decembra, v mesecu zimskega obdarovanja, smo pripravili serijo nagradnih objav, preko katerih smo uporabnike spodbudili, da naredijo nekaj več in z nagrado dan polepšajo tudi svojim najbližjim. Podarjali smo vinjete, USB ključke in mobilni telefon.
Oče in sine
Za spodbujanje spletnega nakupa storitev Telemach smo pripravili digitalno kampanjo, s katero smo izpostavili prednosti tovrstnega nakupa. V sodelovanju z ekipo Gojka Ajkule smo posneli kratke enominutne videoposnetke prigod očeta in sina, katerih nadaljevanje in razplet smo določili s pomočjo gledalcev. Vsak objavljeni video na Facebook profilu je uporabnikom ponudil možnost glasovanja, kako naj se zgodba nadaljuje. Na podlagi rezultatov pa je sledila objava naslednjega videa. S tem smo aktivirali uporabnike in jih vpletli v samo komuniciranje na družbenih omrežjih.
Celotno kampanjo smo podprli z objavami na Twitterju in Instagramu, pri čemer smo uporabnike s teh družbenih omrežij vodili na pristajalno spletno stran kampanje. Z medijsko agencijo smo zasnovali učinkovit medijski splet, ki na optimalen način sledi zastavljenim ciljem kampanje.
#ŠEVEČlepega
V morju negativnih sporočil med ljudmi vse pogosteje ne opazimo vsega dobrega, ki nas obdaja. Skupaj s Telemachom smo želeli spodbuditi ljudi, da svojo telekomunikacijsko tehnologijo (telefone, tablice, računalnike in komunikacijo prek spleta) večkrat uporabijo tudi za širjenje pozitivnih sporočil. Pripravili smo kampanjo #ŠEVEČlepega, prek katere smo na družbenih omrežjih in pristajalni strani zbirali in delili še več lepih, pozitivnih trenutkov. Kampanjo so podprli tudi znani slovenski športniki (Marko Milič, Peter Prevc, Zoran in Goran Dragić), ki so za spodbudo k širjenju lepih misli dobrodelno podarili podpisane nagrade.
Uporabniki so na pristajalni strani seveclepega.si lahko prispevali svoje fotografije lepih trenutkov ter jim dodali svoj pozitiven hashtag #ŠEVEČ. Vse zbrane fotografije so bile objavljene na pristajalni strani, svoja pozitivna sporočila pa so uporabniki lahko delili tudi preko družbenih omrežij.
Zbiranje pozitivnih sporočil je hkrati potekalo tudi preko družbenih omrežij, od koder so bile vse fotografije označene s hashtagom #ŠEVEČlepega samodejno prenesene tudi na pristajalno stran kampanje.
Vsi uporabniki, ki so prispevali svoje #ŠEVEČlepega fotografije, so sodelovali v nagradni igri.
Rezultat
Rast družbenih povezav in interakcij
Strateški nastop na družbenih omrežjih je Telemachu prinesel v povprečju pol milijona uporabnikov na mesečni ravni. Ti skupno generirajo 120.000 interakcij.
V obdobju desetih mesecev (od avgusta 2015 do junija 2016) smo dosegli: