Skupaj z zavarovalnico Triglav smo dosegli kar tri nagrade za digitalno odličnost Websi
Razvoj digitalne prisotnosti podjetja zahteva preplet bogatega strokovnega znanja in tesno organsko sodelovanje, tako na strani agencije, kot na strani naročnika. V času, ko se skorajda dnevno srečujemo z novostmi in spremembami, pa je ključnega pomena še, da smo agilni in odzivni.
V želji, da ustvarimo odzivno in produktivno delovno okolje, smo z zavarovalnico Triglav vzpostavili multidisciplinarni delovni pristop, kjer se za vsako nalogo (projekt ali izziv) vzpostavi delovna skupina, sestavljena iz relevantnih kadrov na strani agencije kot tudi naročnika. Tovrsten pristop se je izkazal za izjemno učinkovitega, ne samo zato, ker je delo potekalo bistveno hitreje, temveč je tudi doprineslo k razvoju prisotnosti naročnika na digitalnem področju – z rešitvami, ki izstopajo in izkazujejo digitalne presežke.
V obdobju enega leta je partnerstvo razvilo tesne vezi, nadgradilo strokovnost vključenih ter nenazadnje pridobilo tudi prestižno priznanje v obliki treh uglednih nagrad Websi, ki slavijo prebojne digitalne projekte v Sloveniji.
Nagrade Websi so dokaz iznajdljivosti in izstopajočih digitalnih rešitev – izjemnih projektov, ki presegajo meje, navdihujejo spremembe in dvigajo uporabniško izkušnjo na povsem nov nivo. Kot prepoznaven znak odličnosti v slovenski digitalni sferi so nagrade Websi postale zaželeno priznanje inovacij, tehnične spretnosti ter vplivnega oblikovanja.
Na izboru Spletnih prvakov Slovenije Websi 2023 smo skupaj z zavarovalnico Triglav dosegli izjemna odličja s kar tremi različnimi projekti: digitalna poslovalnica i.triglav, Triglav Seamless (brezšivna uporabniška izkušnja) ter spletno mesto Triglav Zdravje.
Zlato odličje: Digitalna poslovalnica i.triglav
Digitalna poslovalnica i.triglav odpira novo dobo zavarovalniških poslov. Prek intuitivnih vmesnikov mobilne aplikacije (Sygic) ter spletnih rešitev, ki smo jih razvili v AV studiu, uporabnik lahko pregleduje svoje police, sklene zavarovanje ali prijavi škodo brez obiska poslovalnice oz. zastopnika. Z digitalno poslovalnico smo v svet zavarovalništva prinesli veliko več avtonomije, saj lahko uporabnik upravlja s svojimi zavarovanji dobesedno kjerkoli in kadarkoli.
Srebrno odličje: Triglav Seamless
Brezšivna uporabniška izkušnja (Triglav Seamless) je sistem, s katerim smo poenotili uporabniško izkušnjo v širokem in razvejenem digitalnem ekosistemu skupine Triglav. Uporabniku nudi prijazno in prepoznavno okolje, ne glede na to, katero spletno mesto družb skupine Triglav obišče. Osnova Triglav Seamless je skupen dizajn sistem, ki sledi principu atomskega oblikovanja. Ta omogoča relativno svobodo pri postavljanju spletne strani družbe, obenem pa to oblikovno, tehnično in vsebinsko ohrani pod krovno blagovno znamko.
Bronasto odličje: spletno mesto Triglav Zdravje
Pri prenovi spletnega mesta Triglav Zdravje smo uresničili novo strategijo spletnega nastopa – umik od klasične prodaje produktov v celovito skrb za zdravje. V ospredje smo postavili uporabnika, njegova vprašanja in težave, ter ga prek teh po jasno začrtanih uporabniških tokovih vodili do rešitve in produktov. Spletno mesto tako vsebinsko kot v tonu in slogu predstavlja premik v novo dobo zavarovalništva, ki je uporabniku prijazno in razumljivo. Z napredno optimizacijo je spletno mesto takoj po objavi doseglo zavidljivo rast organskega prometa.
Kako smo načrtovali spletni nastop, ki je organski promet povzdignil v višave si preberite v študiji primera spletnega mesta Triglav Zdravje.
Glavna pogonska sila za dosego teh izjemnih dosežkov je vsekakor sinergija, ki smo jo razvili z zavarovalnico Triglav. Neomajno zasledovanje inovacij, pozornost do detajlov ter zavezanost k odličnosti so se izkazali v projektih, ki niso le izpolnili, temveč presegli pričakovanja ter pustili neizbrisen pečat v digitalni sferi.
Nagrade Websi ne pomenijo zaključka produktivnega sodelovanja. S svežimi idejami in novimi pristopi že kujemo načrte, nadgrajujemo uporabniško izkušnjo ter potiskamo meje digitalnega nastopa stereotipno neomajnega področja zavarovalništva. Z željo po novih nagradah in seveda, kar je še toliko bolj pomembno, še bolj učinkovitem in uporabniku prijaznem spletnem nastopu.