Razlikovalna prednost vodi v višji organski promet
Naročnik: Triglav, Zdravstvena zavarovalnica d.d.
S prenovo spletnega mesta Triglav Zdravje smo dosegli preskok pri spletnem nastopu, ki zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, več organskega prometa in bolj kakovostne vsebine za uporabnika.
Kako stopiti iz povprečja in obenem zagotoviti več koristi za uporabnika? Takoj ob začetku projekta prenove spletnega mesta Triglav Zdravje je bilo jasno, da sta za preskok v kakovosti spletnega nastopa nujna poglobljeno razumevanje uporabniške plati zgodbe in obrat od močno standardizirane komunikacije večine slovenskih zdravstvenih zavarovalnic.
S strokovnim načrtovanjem, poglobljenim tehničnim in vsebinskim optimiziranjem ter dizajnom, ki podpira vsebino, smo že v prvih mesecih po objavi dosegli prve cilje.
ZAČETNI BRIF
Želja naročnika je bila jasna:
- Povzdigniti komunikacijo na nov nivo.
- Približati vsebino uporabniku.
- Narediti kompleksne storitve (zavarovanja) razumljive.
Prek kreativnih delavnic in vzajemnega sodelovanja smo prišli do glavnega cilja: umakniti se od tradicionalnega pomena zavarovalnice in
postati prva izbira za informacije, nasvete in zdravljenje. Torej uresničiti obljubo, da je Triglav Zdravje prvi in najboljši partner za zdravje.
NAČRT
Dobro poznavanje naročnika, njegovih želja, ciljev in usmeritev za prihodnost je vodilo do načrta prenove. Pri tem so bile glavne točke:
- analiza uporabniških tokov
- preurejanje arhitekture spletnega mesta
- razširjene vsebine
- nov dizajn
- nov ton komuniciranja
- poglobljena optimizacija spletnega mesta (vsebinska in tehnična)
- follow-up aktivnosti
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA (UX)
Prvi korak prenove je bil razumevanje uporabnikov in njihovih uporabniških poti:
- Katere informacije so za uporabnike relevantne?
- Kaj najpogosteje iščejo po obstoječem spletnem mestu?
- Kje se najdlje ustavijo?
- Kaj morda pogrešajo?
To so le nekatera vprašanja, ki so vodila raziskavo in analizo uporabnikov. Rezultat je podal ključne uporabniške tokove, s katerimi smo naročniku prikazali pričakovanja uporabnikov.
Na njihovi osnovi pa smo pripravili tudi informacijsko arhitekturo spletnega mesta in nabor vsebin, s katerimi smo pri uporabniku želeli dvigniti relevantnost samega spletnega mesta.
NOV TON KOMUNICIRANJA
Analiza konkurence je podala še en ključen uvid. Večina zavarovalnic na trgu komunicira zelo podobno, s podobnimi frazami in na podoben način. Med njimi ni bistvenega razlikovanja.
Če odstranimo specifična imena in produkte, bi celo lahko rekli, da gre za skorajda identičen slog komuniciranja, vse ostajajo na opisnem nivoju, prodajajo nam zavarovanje.
To je v splošnem sicer slabo, v našem primeru pa odlično, saj smo lahko prvi, ki se z drugačnim pristopom lahko povzdignemo nad ostalo konkurenco.
Naredili smo preskok …
»Izberi pravo zavarovanje zase.«
Vs.
»Mi smo tukaj za tvoje zdravje.«
S preskokom v komunikaciji smo postavili znamko Triglav Zdravje na nov nivo. Znamka je dobila aktivno osebno konotacijo, zavzema se za moje zdravje.
Skrb za zdravje z novim slogom komuniciranja ni več prepuščena posamezniku, znamka daje obljubo, da se aktivno angažira in uporabniku pomaga v trenutkih, ki so ključni.
Primer
Z našim zavarovanjem si zagotovite zdravnika takoj.
(kaj dobite)
Vs.
Za vas takoj organiziramo obisk in zdravljenje pri zdravniku.
(kaj mi naredimo za vas)
PRIPRAVA VSEBIN
Skladno s cilji naročnika in novim tonom komuniciranja je bilo treba pripraviti vsebine in jih bistveno nadgraditi ter razširiti.
Vsebinska prenova spletnega mesta:
- celovita predelava tekstov (poenoteno z novim tonom)
- jasno komuniciranje, brez zavarovalniškega žargona (na višjih nivojih spletne strani)
- fokus na uporabnika
- širše in bolj kakovostne vsebine
- celovitost vsebin za zdravje
DESIGN
Preskok v vsebini odraža tudi nov dizajn. Uporabniku razumljivo, intuitivno in v svoji kompleksnosti preprosto spletno mesto zaznamujejo izčiščene strani, elegantni prehodi in svetlost, ki daje občutek pomiritve, varnosti in zaupanja.
Spletno mesto Triglav Zdravje smo iz oblikovnega vidika zasnovali kot sožitje fotografij in ilustracij, ki skupaj z geometrijsko nepravilnimi oblikami ozadja tvorijo organski občutek praviloma robustne strukture.
Organski občutek in stalno dinamiko omogočajo elementi ozadja, ki z velikostjo dopolnjujejo podano vsebino posameznega segmenta. Globlje kot uporabnik zaide v strukturo, bolj postane spletno mesto izčiščeno, saj se postopoma bolj osredotoča na vsebino in konkretne poudarke znotraj nje. To omogoča eleganco in oblikovno izpopolnjevanje na zgornjih nivojih spletnega mesta, čista struktura globljih podstrani pa olajša branje in razumevanje tudi daljših besedil.
Brezšivnost kot vodilo
Spletno mesto Triglav Zdravje je vpeto v brezšivni dizajn sistem Zavarovalnice Triglav, kar pomeni, da se določeni elementi ohranjajo skladno s krovnim dizajn sistemom celotne korporacije. Barvna shema spletnega mesta je osebni identifikator Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, ta pa se dopolni v brezšivni meni krovnega podjetja, Zavarovalnice Triglav. Stran se zaključi s korporativno nogo, ki je tudi del brezšivnega sistema.
SEO OPTIMIZACIJA
Ustrezna priprava vsebin in tehnična dovršenost vsake podstrani spletnega mesta sta ključni za doseganje uspeha, predvsem ko govorimo o organskem prometu in relevantnosti za uporabnike.
Cilj: Obdržati večino organskega prometa obstoječe strani po prenovi – še posebej organskega prometa ključnih produktov, identifikacija in odprava potencialnih anomalij na novi strani pred launchom.
Novemu spletnemu mestu Triglav Zdravje smo zagotovili celovit SEO tretma:
1. Priprava vsebin na osnovi relevantnih ključnih besed | 2. SEO pred objavo
|
3. SEO po objavi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
IN REZULTAT?
Že kmalu po objavi prenovljenega spletnega mesta smo opazili rast organskega prometa.
Krivulja klikov in prikazov se lepo dviga, kar kaže na učinkovitost prenove in pozitiven vpliv sinergije na različnih področjih prenove. Zastavljen cilj pred prenovo – zadržati organski promet je s tem dosežen oz. precej presežen.
Naslednja odmevna zgodba je vaša
Od prenove spletne strani in načrtovanja uporabniške izkušnje do grafične podobe ali celostne komunikacijske kampanje. Vaše poslovne in komunikacijske cilje pretvorimo v zgodbe uspeha.