O NATEČAJU
Plaktivat je mednarodni natečaj za družbeno odgovorne plakate, ki spodbujajo pozitivne premike v družbi. Natečaj organizira TAM-TAM Inštitut, dela pa ocenjuje strokovna skupina, ki jo sestavljajo mednarodno priznani kreativci in oblikovalci. Tokrat je odpiral temo krvodajalstva in potekal v sodelovanju z Zavodom za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije.
BRIEF
Zaloga krvi je nepredvidljiva in hkrati ključnega pomena za zdravstvo, ki v Sloveniji potrebuje vsaj 350 krvodajalcev vsak delovni dan.
Plakat mora zato spodbuditi javnost in še posebej mlade k darovanju krvi ter razumevanju nenadomestljivega pomena krvodajalstva.
VPOGLED
Vsem poznane grozljivke načrtno uporabljajo krvave prizore z namenom, da nas prebudijo in pretresejo. Vendar pa ima ravno pomanjkanje krvi v zdravstvu lahko grozljive posledice, o katerih premalo govorimo in posledično prepogosto ne razmišljamo.
IDEJA
Ciljno skupino nagovorimo skozi drugačen, pretresljiv, a resničen vpogled, da grozljivka v resničnem življenju nastopi, ko ni krvi. Ob tem pa jih pozovemo, da postanejo heroji in z darovanjem krvi rešijo življenje.
IZVEDBA
S poustvarjanjem poznanih motivov ikoničnih filmskih grozljivk pritegnemo pozornost in mlade nagovorimo skozi prizmo popularne kulture, ki jim je blizu.
REZULTAT
Med rekordnimi 780 prijavitelji s celega sveta je naš plakat žirijo prepričal “z drugačnim vpogledom v situacijo, likovno dodelanostjo, opaznostjo in svežino ideje.” Plakati so že zaživeli po Sloveniji, kjer upamo, da kar najbolje odigrajo svojo glavno vlogo in prepričajo tudi čim več novih krvodajalcev.