Zakaj snapchat?
Z več kot 100 milijoni dnevnih aktivnih uporabnikov in 400 milijoni poslanih snapov na dan je Snapchat ena izmed najhitreje rastočih družbenih platform.
Kot ste že verjetno opazili, približno 70 % uporabnikov Snapchata spada v starostno skupino med 18 in 34 let. Tudi če vaša ciljna skupina ne spada v to demografijo, Snapchat postaja pomemben del globalnih marketinških kampanj.
Podjetja uporabljajo Snapchat za kreiranje dnevnih “Storijev”, ki sprožijo interakcijo in navdušenje uporabnikov. Story, ki traja 24 ur, je niz posnetkov, ki se ga uporablja za video pripoved. Dnevno je na Snapchatu ogledana več kot milijarda “Storijev”.
Pri kreiranju vsebine se lahko zabavate z orodji, ki jih platforma omogoča, in sicer z dodajanjem filtrov, geofiltrov, tekstov, emoji-ev, glasbe, vse znotraj platforme.
Tukaj je 5 načinov, kako lahko izkoristite Snapchat, da presenetite svoje občinstvo in dvignete prepoznavnost vaše znamke.
1. Zagotovite ekskluzivno vsebino
Veliko podjetij uporablja Snapchat zaradi njegove prezence. Vi lahko izkoristite ta atribut za utrditev vezi skupnosti vaših sledilcev z objavljanjem vsebine, ki prikaže drugačno stran vašega podjetja. Na primer, z objavljanjem vsebine, ki ni na voljo na vaših ostalih družbenih omrežjih, kjer sledilcem ponudite vpogled v vaše podjetje. To bo navdušilo sledilce, ker bodo imeli občutek, da so del zgodbe in bodo razvili čustveno povezavo z vsebino in vašim podjetjem.
Z zagotavljanjem takšne vrste vsebine vašim Snapchat sledilcem ustvarjate zaupanje in ekskluzivnost. Seveda pa se je treba zavedati, da lahko nastane težava pri kreiranju vsebin, tako časovno kot z vidika proračuna. Vsebina naj bo zabavna in zanimiva za sledilce. Pred objavo se vedno vprašajte, ali je to nekaj takšnega, kar bi tudi mene zanimalo?
2. Presenetite sledilce z nagradnimi igrami
Nagradne igre na družbenih omrežjih so eden izmed boljših načinov za grajenje lojalnosti uporabnikov in Snapchat uporabniki jih imajo zelo radi.
Preko snapov ponudite promocijske kode ali popuste s Snapchat “iskanjem zaklada”.
Gradite vznemirjenje, ko oznanite nagradno igro ali promocijsko ponudbo na Snapchatu pred začetkom akcije.
Lahko objavljate 10-sekundne snape s posebnimi promocijskimi kodami, ki so dostopne samo na vašem Snapchat profilu.
Ko nagradite vaše občinstvo, ker sledijo vašim Snapchat storyjem, obstaja večja verjetnost, da bodo besedo razširili tudi do svojih prijateljev in družine.
Vedenje odjemalcev in uspešnost profila lahko merite tako, da vidite, koliko promocijskih kod je bilo uporabljenih.
3. Povabite sledilce k sodelovanju
Družbena omrežja morajo temeljiti na dvosmerni komunikaciji z vašim občinstvom.Vključite vaše sledilce tako, da jih povabite k sodelovanju.
Na primer, povabite jih v svojem Storyju, da pošljejo selfie z enim od vaših izdelkov ali naredijo video, kjer pojasnijo, zakaj jim je všeč vaš izdelek.
Everlane je svoje sledilce nagovoril, da s pomočjo screenshota zajamejo svoj snap, kjer lahko postavijo svoje vprašanje o novi kolekciji čevljev ali pa jim pišejo v chat.
Da boste ustvarili več uspešnih povezav med vami in uporabniki, poskrbite, da odpisujete svojim sledilcem. To lahko storite preko funkcije chat ali pa jim pošljete sliko, na kateri se jim zahvalite. Z rednim odpisovanjem in interakcijo s sledilci boste poskrbeli, da se vaši Snapchat sledilci počutijo, kot da imajo poseben privilegij in da so vključeni v vašo zgodbo.
4. Vključite elemente blagovne znamke v story
Snapchat vam omogoča, da se povežete z vašim občinstvom in nadaljnje okrepite glas in ton vaše blagovne znamke na ustvarjalen način. Vaš Snapchat story, ki je odraz vaše blagovne znamke, lahko prikazuje vaše izdelke, ponuja zgodbe “iz ozadja” (behind –the-scenes), dejavnosti zaposlenih ali intervjuje s ključnimi deležniki.
Lilly Pulitzer, blagovna znamka, znana po svoji zanimivem življenjskem slogu, napolnjenim z roza in zelenimi odtenki, poudarja te elemente v svojih Snapchat storyjih. Njihovi storyji vsebujejo palme, oblikovalski studio, slikanje modelov na plažah in dogodke v trgovini. Imajo tudi svojo blagovno znamko geofilter za stranke, ki kupujejo v trgovini.
Ker story traja le 24 ur, je konsistentnost objav ključnega pomena.
5. Povežite se z ambasadorji
Vaša skupnost je napolnjena z vplivneži na posameznih družbenih omrežjih, kar pomeni, da lahko izkoristite njihovo “Snapchat moč” v vaš prid. Naj preko svojega profila povabijo svoje uporabnike, da dodajo vaš profil, ali pa jim omogočite dostop do vašega profila in naj s tem “okupirajo” vaš story…
Redbull se je povezal s kanadskim deskarjem in dobitnikom zlate medalje X Games, Markom McMorrisom. S pomočjo Snapchat profila je sledilce popeljal skozi njegov dan surfanja v San Diegu.
Ko vplivneži prevzamejo vaš račun in povejo svoje osebne zgodbe, njihova priljubljenost povečuje vašo blagovno znamko.