Lahko smo resni ali duhoviti. Navihano mladostni in tehnološko napredni. Zgodbe naših naročnikov nas navdihujejo, da cilje pretvorimo v uspešne komunikacijske zgodbe.
Tukaj so projekti, ki so v zadnjem času pustili vtis. Bodisi zaradi izvirnega sporočila, oblikovanja, inovativnih pristopov ali drugačnosti v svoji kategoriji. Se že veselimo vsega, kar bomo z vami in za vas ustvarjali v prihodnje. S svežim kreativnim pogledom in veliko srčnosti.
Navdihnili smo navijače
Gorenje in EHF EURO 2022
Rokometne navijače iz vse Evrope smo v sponzorski kampanji za Gorenje nagovorili z univerzalnim emoji jezikom in sporočilom, da smo vsi lahko prvaki. Pravi navdih za male zmage, ki so tudi doma dosegljive z aparati Gorenje, pa je postal legendarni rokometaš Nikola Karabatić.
Vse smo obrnili na glavo
Triglav zdravje
Digitalni kanali so bili osrednji medij kampanje za Triglav zdravje, ki je bila usmerjena predvsem k mladim z izgubo statusa. Slabo novico smo obrnili na dobro, s tem pa tudi kreativno podobo statičnih in video oglasov, s katerimi smo dosegli opaznost in na duhovit način dostavili sporočilo.
Nadeli smo si brke
Zelene doline
Narava v nas vselej pusti dobre sledi – tudi v obliki hudomušnih travnatih brkov v kampanji Zelenih Dolin. S sporočilom »Naravni od nekdaj« smo še nadgradili zgodbo prenove embalaže izdelkov in podkrepili filozofijo znamke, ki prisega na mleko lokalnih slovenskih kmetij, brez GSO.
Presegli smo tabuje
Onkoman
Od strokovno podkovane ekipe društva OnkoMan smo izvedeli spodbudne podatke o zgodnjem odkrivanju raka na modih s pomočjo samopregledovanja. In te pomembne informacije smo v spodbudo vsem moškim delili z vseslovensko kampanjo ozaveščanja. Pozitivno, jasno in glasno!
Crkljali smo hišne ljubljenčke
Zavarovalnica Triglav
Hišni ljubljenčki in lastniki. Neločljivo povezani tudi v naši kampanji za Zavarovalnico Triglav, ki je poskrbela za zavarovanje od glave do repa. Da bi kampanjo vzljubili tudi štirinožci, smo na izbranih sprehajalnih lokacijah plakate »obogatili« s pasjimi priboljški Hov-Hov.
Objeli smo vas s toplino
Tiki HVAC
Toplina je tisto, kar Tiki s svojimi naprednimi rešitvami prinaša v domove. Zato je postala navdih celostne kampanje, ki jo je idejno zasnoval Stojan Pelko, oglasne rešitve pa smo oblikovali in izvedli tako za toplotne črpalke kot hranilnike vode Tiki.
Zagrizli smo v uporabniški vmesnik
Zavarovalnica Triglav
Za novo aplikacijo Ogled na daljavo Zavarovalnice Triglav smo v AV studiu oblikovali oba uporabniška vmesnika – tako za agenta kot za uporabnika. Prek pametnega telefona in posebne aplikacije lahko od lanskega leta kjerkoli in kadarkoli uredite ogled in ocenitev škode vašega zavarovanega predmeta.
Prenovili smo vrsto spletnih strani
Fragmat, Blejski otok, S&T, Starck in Riko
Zavzeto smo načrtovali in izdelali več spletnih strani, ki so potrebovale smiselno strukturo, svežo oblikovno podobo, izboljšano uporabniško izkušnjo in še kaj. Prav tako smo poskrbeli za razvoj in programiranje, po potrebi pa tudi za vsebino spletnih mest. Poglejte nekaj izbranih projektov.
Na sejme smo šli digitalno
Vitli KRPAN
Sejmi so se v veliki meri preselili na splet. Razstavišče smo tako tudi za podjetje Pišek – Vitli KRPAN nadomestili s celovito digitalno predstavitvijo. Z interaktivnimi prikazi, umeščanjem posnetkov in animacij smo tako vdahnili življenje produktom in storitvam tudi preko spletnega ogleda.
Upodobili smo prihodnost
Elektro Celje
Družbi Elektro Celje smo nadeli novo celostno grafično podobo, ki nagovarja sodobne izzive in odraža strateške premike družbe in panoge v prihodnosti. Oblikovali smo nov logotip, osvežili barvni sistem, določili sodobnejšo tipografijo in zasnovali še komunikacijsko podobo.
Privoščili smo si malce prestiža
Cetis
Pregledna predstavitev družbe Cetis kot tudi njenih naprednih rešitev upravljanja z identiteto je oživela v novem prestižnem katalogu. Na enem mestu so tako na voljo vse bistvene informacije vodilnega evropskega podjetja na področju varnostnih tiskovin.
Strategiji smo nadeli podobo
Eles
Poskrbeli smo za celovito podobo enega temeljnih dokumentov družbe Eles, in sicer smo zasnovali ter oblikovno izvedli Dolgoročni strateški plan družbe. Tiskovina, ki bo še vrsto let nepogrešljiva spremljevalka poslovnega odločanja, jasno odseva vizijo prihodnosti.
Širili smo digitalno znanje
AV Akademija
Pripravili smo serijo spletnih delavnic, ki smo jih posvetili digitalnim izzivom naše panoge. Če ste bili z nami, ste gotovo ujeli vsaj nekaj uporabnih drobcev znanja in od blizu pogledali v svet digitalnega marketinga. Če bi radi izvedeli še več, smo vam vedno na voljo.
Naslednja odmevna zgodba je vaša
Od prenove spletne strani in načrtovanja uporabniške izkušnje do grafične podobe ali celostne komunikacijske kampanje. Vaše poslovne in komunikacijske cilje pretvorimo v zgodbe uspeha.