“Če bi imel 8 ur časa, da posekam drevo, bi 6 ur porabil za to, da nabrusim sekiro.” Abraham Lincoln
Pred kratkim sem ponovno spoznala kako pomembna za kakršnokoli uspešno delo je priprava, dobra strategija in predvsem motiv ter končni cilj zadane naloge. V prvem tednu februarja sem se namreč udeležila Evropske konference digitalne analitike – Superweek, ki se je odvijala v gorski vasici Galyatető na Madžarskem. V zasneženi pokrajini s čudovitim razgledom sem imela priložnost poslušati predavanja in nasvete največjih svetovnih strokovnjakov in idejnih vodij moderne spletne idustrije kot so Avinash Kaushik, Jim Sterne, Caleb Whitmore, Stephane Hamel, Simo Ahava in mnogih drugih.
Naj se navežem na zgornjo misel. Ena izmed glavnih tem pogovorov je bilo dejstvo, da je za uspešno analizo zelo pomembna odprta komunikacija z naročnikom ter natančno poznavanje njegovih poslovnih ciljev, priporočil in idej. Torej bistveno je poznavanje celotnega poslovega procesa naročnika (tako online kot offline) in konteksta problemakaterega namen je analiza. Ko je sekira naostrena, se lahko lotimo priprave strategije in analize podatkov, ter s končnim podatkom, ki bo stranki omogočil pravilno poslovno odločitev, dokončno posekamo drevo.