Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen
  • digital
  • Dogodek

Superweek – Evropska konferenca digitalne analitike

  • 14 februarja, 2016
  • digital
  • dogodek
  • Bojana Sever

“Če bi imel 8 ur časa, da posekam drevo, bi 6 ur porabil za to, da nabrusim sekiro.” Abraham Lincoln

Pred kratkim sem ponovno spoznala kako pomembna za kakršnokoli uspešno delo je priprava, dobra strategija in predvsem motiv ter končni cilj zadane naloge. V prvem tednu februarja sem se namreč udeležila Evropske konference digitalne analitike – Superweek, ki se je odvijala v gorski vasici Galyatető na Madžarskem. V zasneženi pokrajini s čudovitim razgledom sem imela priložnost poslušati predavanja in nasvete največjih svetovnih strokovnjakov in idejnih vodij moderne spletne idustrije kot so Avinash Kaushik, Jim Sterne, Caleb Whitmore, Stephane Hamel, Simo Ahava in mnogih drugih.

Izredno zanimivo je bilo spoznati ljudi katerih predavanja, bloge in druge prispevke preko spleta spremljam že nekaj let. Vzdušje je bilo kljub temu sproščeno, ob odmorih za kavo, kosilih ali vsakovečernem odprtem ognju na vrtu hotela sem lahko sproščeno poklepetala s prav vsakim od njih. Vsebina vodenih debat in odprtih miz bo bistveno vplivala na spletne trende v naslednjem letu.

Naj se navežem na zgornjo misel. Ena izmed glavnih tem pogovorov je bilo dejstvo, da je za uspešno analizo zelo pomembna odprta komunikacija z naročnikom ter natančno poznavanje njegovih poslovnih ciljev, priporočil in idej. Torej bistveno je poznavanje celotnega poslovega procesa naročnika (tako online kot offline) in konteksta problemakaterega namen je analiza. Ko je sekira naostrena, se lahko lotimo priprave strategije in analize podatkov, ter s končnim podatkom, ki bo stranki omogočil pravilno poslovno odločitev, dokončno posekamo drevo.

Na metrike moramo torej gledati kot na simptome nečesa, kar se dogaja v realnem življenju. 
Druga bistvena tematika je bila serviranje pravega sporočila, pravi osebi ob pravem času ter nenehno optimiziranje tega procesa. Zato je potrebno prepoznavanje uporabnikov z različnih naprav in prilagojena vsebina ključnim tipom uporabnikov ob pravi priložnosti. Pomembno je, da so spletne strani zasnovane po modelu See Think Do Care, ki nagovarja uporabnike v različnih fazah nakupnega procesa. Torej od porabnika, ki se je z blagovno znamko šele spoznal, preko uporabnika, ki ima šibek / močan namen nakupa do najpomambnejše ciljne skupine, naših zvestih kupcev.
Prav zaradi vse natančnejšega targetiranja uporabnikov pa vedno večji globalni problem postaja zasebnost in da je potrebno najti uporabniku prijazno in varno rešitev. Idealna rešitev bi bila sistem v katerega uporabnik vnese vse svoje podatke in s katerim lahko dejansko pregledno nadzoruje deljenje podatkov različnim 3rd party ponudnikom. Kar nekaj prisotnih strokovnjakov se je strinjalo z našim tweetom.
Beseda pa ni tekla samo o tehničnih tematikah, temveč tudi o pomenu odlične organiziranosti, vlogi kreativnosti v delovnem procesu, psihologiji ter pravilnem odnosu do sodelavcev. Različne generacije (x, y, z) imajo namreč različne potrebe, zahteve, želje, pričakovanja in reakcijski čas.
Prejšnji teden je bil zame res Superweek. Nepozabna izkušnja in čas za izobraževanje, pogovore z ljudmi z istimi interesi, nova poznanstva ter osvojeno morje novih idej, optimizma in pozitivne energije za nove, drugačne pristope dela z našimi naročniki.
Kogarkoli od bralcev zanima še več na to temo vabim, da mi zastavi vprašanje preko elektronske pošte ali Twitterja, ali pa se oglasi na kavico in čokolado v AV studio. 🙂
Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
Prijavi se
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube

2017 © AV studio. All rights reserved.