Prenova blagovnih znamk predstavlja kompleksen izziv, kar še zlasti velja za vizualne podobe. Ker imamo v agenciji AV studio s slednjimi obilo izkušenj, smo naše znanje strnili v tri enostavne korake. Priporočamo vam, da jih zasledujete, ko boste v procesu prenove primarne vizualne komunikacije svojega podjetja.
PRVI KORAK: strategija (re)pozicioniranja blagovne znamke
Pričnite pri trdnih temeljih, na katerih boste relevantno zgradili privlačnejšo podobo. Prav to smo storili tudi v AV studiu, ko smo se srečali z obsežnim izzivom prenove blagovne znamke Supernova. Poleg same pojavnosti znamke na različnih trgih ter s tem kulturnimi razlikami ter jezikovnimi posebnostmi pri strategiji pozicioniranja blagovne znamke, smo se srečali s še enim ključnim izzivom – arhitekturo blagovne znamke oz. njenim raznolikim produktnim portfeljem. Znamko Supernova namreč sestavljajo nakupovalni objekti različnih velikosti – od nakupovalnih velikanov, kot sta Supernova Ljubljana Rudnik in Supernova Zadar, večjih nakupovalnih središč, kot so Supernova Ljubljana Šiška, Zagreb in Kranj, do hibridnih in manjših trgovskih parkov po številnih slovenskih krajih.
Nova obljuba blagovne znamke je morala pod eno streho zajeti različne nakupovalne izkušnje in pri tem poskrbeti za dvig ugleda tako posamezne nakupovalne lokacije kot celote. Naš cilj je bil poiskati pozicijo, ki bo združevala in omogočala priključitev vseh atributov, ki jih ponuja in jih bo še naprej razvijala znamka Supernova, a ob tem delovala tudi v lokalnem okolju, znotraj najmanjšega nakupovalnega središča.
Pri snovanju nove pozicije in obljube znamke Supernova smo se osredotočili na najpomembnejšega deležnika – obiskovalca oz. kupca. Izhajati s perspektive obiskovalca, biti relevanten za obiskovalce je pomenilo biti hkrati sodoben in inspirativen, vendar ostati dostopen in prijateljski; biti privlačen, a še vedno topel in poznan.
Ker svet Supernove navdihuje, vabi, uresničuje od najmanjših in vsakdanjih do posebnih želja, so obiskovalci tisti, ki jih v Supernovo pritegnejo njihove želje. Ne glede na velikost nakupovalnega središča je uresničevanje želja poslanstvo, ki vodi obiskovalce v Supernovo, kar lepo zaobjame novi pozicijski slogan »Sledite svojim željam«. Ključno sporočilo podpira vizijo Supernove kot prihodnosti nakupovanja z ustvarjanjem krajev dobrega počutja, srečevanja, zabave in nakupovanja za vse generacije.

DRUGI KORAK: nova vizualna identiteta znamke
Pri snovanju nove vizualne identitete je bilo ključno upoštevati pojavnost znamke Supernova na različnih trgih in še pomembneje raznolik portfelj nakupovalnih središč. Tudi nova grafična podoba je morala pod eno streho zajeti različne nakupovalne izkušnje ter upoštevati še bolj raznolike potrebe nakupovalnih središč po komuniciranju z različnimi javnostmi.
Sodobnost, konsistentnost in izjemna fleksibilnost nove vizualne identitete Supernove so bili temelj našega razmišljanja in snovanja. Glede na željo naročnika v znak Supernova nismo posegali, saj se je skozi leta uveljavil kot hitro prepoznaven in ključen grafični element znamke, zato je morala nova komunikacijska podoba vseeno na nek način izhajati iz logotipa oz. nagraditi zgodbo in obstoječo vizualno komunikacijo.
Nova modularno zasnovana vizualna identiteta Supernove temelji na krogu kot osnovnem in najbolj prepoznavnem grafičnem elementu znamke, saj zavzema strateško pozicijo tudi v simbolu znaka blagovne znamke. S prehajanjem oseb in objektov iz kroga se ustvarja dinamično grafično okolje, ki vizualizira novo zgodbo znamke – prehajanje želja, združevanje dveh svetov; ljudje, ki sledijo svojim željam v Supernovo.

TRETJI KORAK: oživitev nove podobe
Ključnega pomena je, da prenovljena blagovna znamka uspešno zaživi v resničnem svetu. Tako kot Supernova, ki zdaj z njo še močneje žari. Izvirnost, estetika in ščepec presenetljivosti so ključni atributi fotopristopa, s katerim prenovljena znamka Supernova pritegne pogled, komunicira svojo identiteto in nagovarja obiskovalce.

K dinamičnosti in fleksibilnosti podobe prispevajo izbrani grafični in tekstualni elementi, ki jih je mogoče premikati, povečevati, dodajati ali odvzemati glede na potrebe komunikacije in specifičen medij. S tem ustvarjajo povezljive in hkrati hierarhično jasno ločene kompozicije, ki z določenimi postavitvami definirajo posamezno raven komunikacije. Sekundarna barvna paleta v komunikacijo prinese energijo, čustva, kontrast med »ustvarjenimi svetovi« in lažje razlikovanje med posameznimi komunikacijskimi kampanjami. »Sekundarni barvni paleti sledijo tudi foto pristop in modni stajlingi. Z večinoma monokromatsko barvno shemo, ki je na mestih vseeno dopolnjena s komplementarnimi akcenti, smo ustvarili opazne in povezljive vizualne motive, ki v prenovljeno podobo dodatno vnašajo svežino in prepoznavnost.

Poleg upoštevanja zgoraj omenjenih korakov pa je zagotovo vsaj tako pomemben tudi partnerski odnos med naročnikom in agencijo. To pomeni aktivno sodelovanje obeh strani pri projektu, načrtovanje in usklajevanje pri izvajanju zastavljene strategije. Rezultat je dober, ko se kakovost poveže s kreativnostjo, poslovni odnosi z zaupanjem in pričakovanja z uresničenimi cilji.
Ali tudi vaša blagovna znamka potrebuje prenovo vizualne podobe? Zaupajte nam vaš izziv in skupaj napišimo novo zgodbo o uspehu.