Koncept družbenih omrežij se še naprej usmerja v olajšanje dostopa do informacij za uporabnike, kar je sicer dobro za podjetja, vendar pomeni tudi to, da so uporabnikom na voljo vsebine celotnega sveta. Vaša vsebina torej konkurira z vsebino največjih podjetij in največjih produkcijskih agencij. Da nas uporabniki sploh še opazijo, potrebujemo dobre vsebine, ki so kakovostno predstavljene, to pa pomeni večji vložek časa, denarja in kadra.
Za veliko podjetij, ki jih glede na število sledilcev in interakcij označujemo za uspešna, je že zagotavljanje vsebine dovolj velik izziv, da je večina zaslužnih za dober odziv zadovoljna. Zgolj statistična števila všečkov, komentarjev in deljenj posameznih objav pa že nekaj časa veljajo le za samovšečne številke, ki prikazujejo le eno plat zgodbe. V večini primerov manjkajo povezave z merljivimi prodajnimi učinki oziroma povračilo stroškov investiranja (ROI) v družbene medije.
Digitalno usmerjena podjetja se že zavedajo, da morajo narediti še korak naprej in investirati dodatni čas, razvoj in denar v ostale povezane digitalne platforme, ki omogočajo direktno prodajo ali merljiva dejanja, povezana s prodajnimi procesi, medtem ko so določena podjetja še v postopku vzpostavljanja nastopa na družbenih omrežjih in grajenju baze sledilcev.
V letu 2016 lahko, skupaj z rastjo števila slovenskih podjetij, ki nastopajo na družbenih omrežjih, pričakujemo tudi večji poudarek na zagotavljanju neposredne in posredne povezave med posameznimi objavami in prodajnimi dejanji ter pri merjenju uspešnosti nastopa tudi preko prodajnih rezultatov.