Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • 1 marca, 2023

    Orbico, distributer številnih blagovnih znamk široke potrošnje, med njimi tudi Duracell, Ariel, Jar, Pampers, se v pomladnih dneh sooča z intenzivno bitko za pozornost na prodajnih policah. Zato smo za različne blagovne znamke pripravili zanimive in privlačne aktivacije, ki na prodajnem mestu pritegnejo pozornost in potrošnika motivirajo k nakupu.

    Prejšnji projektInovativna znamka TermoPlus ponovno osvojila Frankfurt
    Naslednji projektZdruženje Europa Donna osvešča o raku materničnega vratu
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.