Zasnova, izris in postavitev razstavnega prostora
Zaokrožena predstavitev
V sklopu 49. mednarodnega sejma obrti in podjetnosti, ki ga obišče približno 120.000 obiskovalcev smo za družbo Petrol d.d. zasnovali, izrisali in izvedli postavitev razstavnega prostora. Glavni izziv zasnove sejemskega prostora je bili celostna in zaokrožena predstavitev ponudbe storitev in produktov Petrola na enem sejemskem prostoru v velikosti 120 m2 po sledečih segmentih:
Sejemski prostor razdeljen v 2 dela
Razstavni prostor smo glede na široko ponudbo produktov in storitev razdelili na 2 smiselna dela, ki sta zajemala segment “Na poti” in segment “Energetske rešitve”. Obiskovalci so si skozi pot po razstavnem prostoru lahko ogledali celotno ponudbo in se ob podpori Petrolovih svetovalcev prepričali o kakovostni in raznovrstni ponudbi ter o ugodnih možnostih financiranja, ki so bila tudi komunikacijsko izpostavljena.
Prostorska ureditev
Opazna, privlačna in sodobna
Logična, privlačna in sodobna prostorska ureditev je bila naše vodilo pri zasnovi razstavnega prostora na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju. Glavne segmente široke ponudbe izdelkov in storitev Petrola smo nadgradili z opaznimi grafikami in obiskovalcem zagotovili moderno, prijetno izkušnjo. Obisk prostora se je zaključil sodelovanje v nagradni igri ali pa v obliki konkretnega povpraševanja.
Dober obisk
Veliko število obiskovalcev in prejeta povpraševanja
Petrolov razstavni prostor je bil odlično obiskan in tudi komunikacijsko uspešen, kar se je pokazalo tudi v veliki količini prejetih povpraševanj med in tudi po končanem sejmu.
Razstavni prostor je prejel tudi nagrado za celovito predstavitev dejavnosti Petrola, ki odraža slogan družbe Energija za življenje.