Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • 12 oktobra, 2023

    Za združenje Europa Donna Slovenija smo pripravili novo kampanjo, ki v rožnatem oktobru opominja na redno samopregledovanje dojk. Tokrat smo izhajali iz odprtih in odkritih pogovorov med ženskami, ki tkejo močna prijateljstva. V kampanji smo skozi OOH, TV, digitalne oglase, družbena omrežja, nalepke na ogledalih, zapestnice in brezplačne kartice ženske pozvali, da opravijo samopregled.

    Prejšnji projektZaživel je Super Spot
    Naslednji projektHSE s čudovito stojnico osvojil karierni sejem
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.