Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Kontakt

2017 © AV studio. All rights reserved.

Splošni pogoji in Registracija domen

Paloma: Nebeški dotik nežnosti

  • avgust 29, 2016

    Prikličimo pravilno percepcijo

    Paloma je razvila novo linijo premium toaletnih papirjev Paloma sensitive care, katere vodilo sta popolna mehkoba in občutek varnosti za skrben dotik nežnosti. Linija toaletnih papirjev pa je pri potrošnikih dosegla napačno percepcijo – zaznali so ga namreč kot kurativni izdelek, ne pa premium. Postavil se je izziv, kako spremeniti ustaljeno percepcijo v želeno pozicijo izdelka in pri tem ne kanibalizirati ostalih Palominih blagovnih znamk toaletnega papirja.

    Ulovimo nostalgične trenutke

    Osrednja lastnost premium blagovne znamke Paloma sensitive care je nepopisna mehkoba, ki ovije uporabnikovo kožo. Upodobitev te lastnosti smo dosegli z emocionalno zgodbo »ninice«, ki nagovarja starševske nostalgične občutke.

    Mehak, kot ninica

    Lepo je čutiti popolno mehkobo na svoji koži. Razvaja z dotikom nežnosti kot ninica, ki otroka umiri in zaziba v spanec. Izhodišče kampanje je video s simpatičnim 6-letnikom, ki svojo potrebo po mehkobi in umiritvi najde v izdelkih Palome. Čustvena zgodba, ki se predstavlja z osrednjim sporočilom »Skrben dotik nežnosti«, povzema glavne atribute blagovne znamke – kakovost, mehkoba, varnost in naravni materiali.

    Poleg TV oglaševanja smo zgodbo mehkega dotika nežnosti razširili še na zunanje, spletno in tiskano oglaševanje, družbena omrežja, pripravili smo posebno pristajalno spletno stran in v motivu kampanje opremili tudi prodajna mesta.

    Rezultati brez odžiranja tržnega deleža drugih znamk

    V času trajanja kampanje je oglas na Facebook in Youtube profilu Palome dosegel več kot 100.000 ogledov. Vzporedno se je v tem času povečalo število všečkov Facebook strani Paloma za 90%. S komunikacijsko akcijo smo dosegli tudi zastavljeni cilj: dvignili smo tržni delež znamke Sensitive care (za 3,1 odstotne točke oz. 114%), ne da bi pri tem kanibalizirali ostale blagovne znamke Paloma.

    POJDI NA STRAN
    Deli objavoShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
    Prejšnji projektApartmaji: Hitro in enostavno do apartmaja
    Naslednji projektVzajemna: Vsaka destinacija ima svoj bikini
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2017 © AV studio. All rights reserved.