Prikličimo pravilno percepcijo
Paloma je razvila novo linijo premium toaletnih papirjev Paloma sensitive care, katere vodilo sta popolna mehkoba in občutek varnosti za skrben dotik nežnosti. Linija toaletnih papirjev pa je pri potrošnikih dosegla napačno percepcijo – zaznali so ga namreč kot kurativni izdelek, ne pa premium. Postavil se je izziv, kako spremeniti ustaljeno percepcijo v želeno pozicijo izdelka in pri tem ne kanibalizirati ostalih Palominih blagovnih znamk toaletnega papirja.
Ulovimo nostalgične trenutke
Osrednja lastnost premium blagovne znamke Paloma sensitive care je nepopisna mehkoba, ki ovije uporabnikovo kožo. Upodobitev te lastnosti smo dosegli z emocionalno zgodbo »ninice«, ki nagovarja starševske nostalgične občutke.
Mehak, kot ninica
Lepo je čutiti popolno mehkobo na svoji koži. Razvaja z dotikom nežnosti kot ninica, ki otroka umiri in zaziba v spanec. Izhodišče kampanje je video s simpatičnim 6-letnikom, ki svojo potrebo po mehkobi in umiritvi najde v izdelkih Palome. Čustvena zgodba, ki se predstavlja z osrednjim sporočilom »Skrben dotik nežnosti«, povzema glavne atribute blagovne znamke – kakovost, mehkoba, varnost in naravni materiali.
Poleg TV oglaševanja smo zgodbo mehkega dotika nežnosti razširili še na zunanje, spletno in tiskano oglaševanje, družbena omrežja, pripravili smo posebno pristajalno spletno stran in v motivu kampanje opremili tudi prodajna mesta.
Rezultati brez odžiranja tržnega deleža drugih znamk
V času trajanja kampanje je oglas na Facebook in Youtube profilu Palome dosegel več kot 100.000 ogledov. Vzporedno se je v tem času povečalo število všečkov Facebook strani Paloma za 90%. S komunikacijsko akcijo smo dosegli tudi zastavljeni cilj: dvignili smo tržni delež znamke Sensitive care (za 3,1 odstotne točke oz. 114%), ne da bi pri tem kanibalizirali ostale blagovne znamke Paloma.