Slovenci smo glede darovanja organov podpovprečno opredeljeni. Delež za darovanje opredeljenih Slovencev znaša le slabega pol procenta. Darovanje organov je zelo občutljiva tema, o kateri se premalo govori in je še vedno tabu. Ljudje se zaradi slabe informiranosti in strahu pred neznanim ne odločajo za ta korak.
Insight = DAROVANJE ORGANOV
Cilj = DESTIGMATIZACIJA
Skupaj z IPPR smo pristopili k Slovenija-transplantu (Zavodu RS za presaditve organov in tkiv) in predstavili idejo o kampanji, ki bi pomagala pomen darovanja organov približati vsem Slovencem, jih ustrezno informirati in poenostaviti proces opredelitve.
Zgodba = EMOCIJA
Izhajali smo iz dejstva, da čakanje večini ljudi predstavlja neprijetno izkušnjo, ki jo doživljajo na dnevni ravni – čakanje na avtobus, na dvigalo, na nalaganje spletnega mesta …
Čakanje smo direktno navezali na doniranje organov oz. paciente, ki čakajo na nove organe, saj se jim izteka čas, in s tem ozaveščali, da je slaba volja zaradi minimalnega čakanja patetična.
Rešitev = CELOSTNA KAMPANJA
Online + offline komunikacijska podpora
Kot osnovo družbeno odgovorne kampanje smo zasnovali uporabniku prijazno spletno platformo daruj.si, namenjeno informiranju, ozaveščanju in lajšanju procesa opredelitve. Kampanjo je podprlo deset medijskih partnerjev, ki so odstopili medijski prostor na televiziji, radiu, spletu, v tisku, gostinskih lokalih, fitnesih in zdravstvenih ustanovah. Opazno zunanje oglaševanje je z lokacijsko ciljanimi plakati targetiralo na mestih, kjer ljudje čakajo. IPPR so poskrbeli za odlično PR pokritost v medijih.
Rezultat = USPEH
20.000 ogledov spletnega mesta v prvem mesecu
500 % povečanje števila opredelitev v primerjavi z lani