Nama nas je to poletje povabila na razpis za prenovo celostne podobe in komunikacije. Odločitev je bila posledica potrebe po pomladitvi in repozicioniranju blagovne znamke ljubljanske veleblagovnice Nama.
IZZIV
CILJ
Percepcijo zadržane, resne in nedostopne Name smo želeli spremeniti v odprto, sproščeno, družabno, modno in obenem premium blagovno znamko. Seveda pa smo želeli pri tem ohranili tudi nekaj dolgoletnih vrednot kot so družina, tradicija in praktičnost.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA

Kot navadno smo naročniku predstavili dve možni spremembi celostne podobe: evolucijo, ki pomeni predvsem modernizacijo in osvežitev ter revolucijo, ki predstavlja drastično spremembo podobe. Naročnik se je odločil za revolucionarno sprememb logotipa, s katerim želimo javnosti in modnim poznavalcem pokazati in dati vedeti, da je Nama pravi prostor za njihove nakupe. Namo smo preoblekli iz modre v črno ter jo pomladili z novim logotipom.

Nov simbol v logotipu predstavlja presečišče ponudbe in povpraševanja, urbanost, večnadstropnost, veleblagovnico, skozi simboliko tekočih stopnic, stično točko ter črko N. To sporočamo tudi z novim pozicijskim sloganom »V centru navdiha«, ki komunicira vrednote in novo poslovno usmeritev tudi s poslovnimi partnerji in zaposlenimi.
KOMUNIKACIJSKA KAMPANJA
Spremembo smo podprli tudi s komunikacijsko kampanjo, katere glavni obraz je modna influencerka Tjaša Kokalj Jerala. S fotografijami smo želeli izraziti filozofijo blagovne znamke, ki navdihuje in nam omogoča ponovno odkrivanje samega sebe. Zato smo Tjašo fotografirali izven njenega komfortnega območja klasičnih modnih poz in prepoznavnih izrazov. Posneli smo serijo fotografij v različnih modnih stilih, ki smo jih uporabili za oglaševanje, nekaj pa tudi za komunikacijo na družbenih omrežjih.





OTVORITVENI DOGODEK
Namino novo podobo smo zapečatili tudi z dvodnevnim otvritvenim dogodkom. Prvi večer smo v prenovljeno veleblagovnico povabili izbrane goste in poslovne partnerje, naslednji dan pa so skupaj z Namo praznovali vsi obiskovalci.

Namen otvoritvenega dogodka je bil pokazati prenovljeno podobo Name ter obiskovalce popeljati skozi vsa nadstropja z novo ponudbo. Da bi se tudi dogodek skladal z novo podobo in novim sloganom, smo povabljence želeli navdihniti. Skozi nadstropja so jih pospremile žive lutke, v tretjem, roza nadstropju so ponudbo spodnjega perila predstavile plesalke na drogovih, v nadstropju za najmlajše, kjer se nahaja Baby Center, pa smo obiskovalce navdihnili s sobo iluzij ter jim pomagali ponovno prebuditi otroka v sebi. S svojimi uspešnicami je goste razvajala skupina Muff, kuhar Darko pa je v nadstropju Spara poskrbel za razvajanje brbončic.
NAKIT ZA NAVDIH

Skupaj z novo celostno podobo smo za naročnika oblikovali tudi linijo nakita, s katero želeli navdihniti – N kot navdih. Za ženske smo oblikovali zapsetnico in uhane, za moške pa broško za suknjič. Nakit smo uporabili kot darilo za obiskovalce otvoritvenega dogodka, pozneje pa bo linija nakita uporabljena tudi za Namine imetnike kartice zvestobe.