Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • 1 oktobra, 2017

    Za podjetje Telemach smo ob lansiranju storitve EON na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram, Twitter) pripravili digitalno kampanjo s krovnim sporočilom #EONlifestyle. Kampanja je z rdečo nitjo »najboljši način gledanja TV…« združila produktne objave na profilih Telemach, objave ambasadorjev (Marko Milič, slovenski smučarski skakalci) in priljubljenih vplivnežev (Anina kuhinja, Lepa afna).

    Prejšnji projektFrupaaaaastična nagradna igra
    Naslednji projektOd Našega stika do E-stika
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.