Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • 1 februarja, 2020

    Naš kreativni direktor Jure Tovrljan se je v teh dneh, ko se tudi sami soočamo z eno največjih zdravstvenih groženj sodobnega časa, malce poigral z znanimi logotipi in jih prilagodil za obdobje koronavirusa. Domiselni logotipi so viralno zakrožili po spletu in pristali med drugim tudi na oglaševalskem portalu AdAge. Poglejte celotno serijo v prispevku.

    Prejšnji projektTriglav.si in povezane aplikacije omogočajo digitalizacijo zavarovalniških storitev
    Naslednji projektNova celostna podoba
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.