Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • 4 julija, 2018

    Hiter nakup, sveža malica ali kavica na poti? Za novo Petrolovo blagovno znamko HopIN smo pripravili celostno komunikacijsko akcijo, ki izpostavlja ključne prednosti trgovin – priročen, enostaven in hiter nakup v centru mesta. Vizualni motiv, ko akter iz različnih situacij preprosto skoči v trgovino, sporoča, da so nove točke Petrola ‘Pri roki, ko potrebujete takoj’.

    Prejšnji projektSveže natisnjenih 70 let Litostroja
    Naslednji projektOkusne jedi, ki jih lahko pojeste z očmi – recepti Gorenje
    Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
    Prijavi se
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Linkedin
    • Youtube

    2023 © AV studio. All rights reserved.