Gorenjeva klasična linija retro hladilnikov je navdahnjena z oblikovanjem zlatih 60-tih let prejšnjega stoletja. To je bil tudi čas, ko je bil Volkswagen T1 z ljubkovalnim imenom Buli na vrhuncu svoje priljubljenosti. Tako je tudi Gorenje Retro Special Edition hladilnik oblikovan po prepoznavni Bulijevi obliki. Gre za licenciran produkt in za produkt, ki združuje svoboden, spontan in kreativen življenjski slog s sodobno tehnologijo.
Brief = EMOCIONALNA KOMUNIKACIJA



Insight = NAVDUŠENJE
Pravi navdušenci živijo svoj slog 24/7 in poskrbijo, da so vedno v bližini svojega navdiha ali imajo nekaj, kar jih nanj spominja. To velja tudi za navdušence nad retro dizajnom 60′ let kot tudi za vse ljubitelje Bulija.

Ideja = PARKIRAJTE GA V KUHINJO
Gorenjev Retro Special Edition hladilnik ima na vratih prepoznaven dizajn Volkswagnovega kombija T1. Tako lahko zdaj duh legendarnega artefakta iz 60′ let prejšnjega stoletja postavijo kar v svoje stanovanje. Od tu tudi ideja za komunikacijo. Kupcem z enostavnim sporočilom, ki ga poosebljajo črte parkirnega mesta, komuniciramo kombinacijo hladilnika in vozila. Tako v bivalni prostor pripeljemo cesto in na cesto, kadar oglašujemo na javnih površinah, dom s hladilnikom.

Rešitev = CELOSTNA
Idejo smo razpeljali na klasične in digitalne medije, pripravili aplikacijo z možnostjo nagradne igre in SM kampanjo. Komunikacija je razdeljena v dva dela, lansiranje kampanje in splošno komunikacijo. Za potrebe dodatne izpostavitve na družbenih omrežjih smo posneli tudi dve skriti kameri.