Aprila 2017 je Moja naložba, ki na trgu ponuja celovito ponudbo dodatnega pokojninskega zavarovanja, dobila novo ime in podobo, saj je postala del družbe Sava Re. Produkti so ostali nespremenjeni, prav tako se družba lahko pohvali z dobrimi donosi, zato je bil primeren čas, da ciljno javnost znova opozori nase, dvigne prepoznavnost nove blagovne znamke in utrdi pozicijo uveljavljenega partnerja dodatnih pokojninskih zavarovanj.
Brif = ISTI LJUDJE, NOVO IME
Izziv = SKLADI ŽIVLJENJSKEGA CIKLA
Poleg novega imena in izpostavitve vrednot družbe je komunikacija temeljila na ozaveščanju javnosti o možnosti varčevanja za pokojnino v treh različnih skladih, ki so povezani z življenjskim ciklom zavarovanca.
Ideja = V DOBRI KONDICIJI ZA PRIHODNOST
Možnost izbire naložbene politike varčevanja za pokojnino (skladi življenjskega cikla) smo ljudem prijazno in enostavno približali skozi zgodbo kolesarjenja – kdor varčuje, skrbi za svojo dobro finančno kondicijo v prihodnosti. Tip kolesarjenja (trening, mestna vožnja in sobno kolo) odraža vrsto naložbenega sklada – dinamičen, uravnotežen, zajamčen.
Rešitev = KOMUNIKACIJSKA KAMPANJA
Kreativno rešitev smo aplicirali v dveh delih – prvi del kampanje gradil imidž nove blagovne znamke in vpeljal zgodbo kondicije/kolesarjenja, drugi del produktno usmerjen v komunikacijo skladov življenjskega cikla. Osrednji kanali komunikacije so bili televizija, tisk, zunanje oglaševanje ter spletno oglaševanje.
