Pomembnost podatkov v digitalnem marketingu
Študije primerov:
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-irish_moss.jpg)
Bonnington’s Irish Moss ‘Flu Tracker’
Kampanja, ki se izvaja ob pravem času na pravem mestu, ima mnogo boljše rezultate. Primer je podjetje, ki se ukvarja s prodajo sirupa proti kašlju in je z minimalnim oglaševalskim proračunom naredilo zelo uspešno kampanjo. Kako? Tako da so oglas predvajali v času prehladov in obolenj. Pravi čas so določili s preučevanjem ključnih podatkov kot so vreme, število obiskov pri zdravniku, spremljanje Facebook in Twitter objav ipd.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-my_home_oven.jpg)
BGH: My Home is an Oven
Uporabniku postrezimo z individualiziranimi podatki. Podjetje BGH je ustvarijo aplikacijo, s pomočjo katere si prebivalci Buenos Aires-a lahko izračunajo, koliko ur je njihovo stanovanje izpostavljeno soncu. Večja kot je izpostavljenost soncu, višji popust uporabniki pridobijo za nakup klime.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-lexus.jpg)
Lexus ‘Beyond Utility 1000 to 1’.
S pomočjo zbranih podatkov lahko uporabniku ponudimo zanj najbolj primeren oglas. Lexus je za promocijo svojega novega modela NX izdelal 1.000 različnih Facebook oglasov. S pomočjo Facebook tehnologije lahko uporabniku, glede na to, kaj ima le-ta rad, ponudimo oglas, ki bo najbolj pritegnil njegovo pozornost.
Mobilni marketing – primer Južne Afrike
Študije primerov:
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-redbull.jpg)
Red Bull Kas’Lami Festival
Uporabniku ponudimo zabavo in nagradimo želeno vedenje. Organizatorji Red Bull Kas’Lami Festivala so z oglaševanjem preko mobilnih telefonov želeli o festivalu obvestiti čim več ljudi in povečati prodajo vstopnic, vendar na zabaven način. S posredovanjem informacij o festivalu, glasovanjem za najboljšega glasbenika in poslušanjem mobilnega radia so uporabniki zbirali točke, več točk pa je pomenilo več možnosti za brezplačno vstopnico.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-knorrox.jpg)
Knorrox QixCall
Uporabniki so pripravljeni poslušati/si ogledati oglas, če jih po tem nagradimo. Podjetje Knorrox je uporabnikom omogočilo brezplačen enominutni klic, če jim lahko v zameno, pred izvedbo klica, predvaja 30 sekundni oglas.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-omo.jpg)
Omo Fast Kids Maths
Spodbujanje napredka v družbi. V podjetju Omo, ki se ukvarja s prodajo pralnih praškov, so razvili aplikacijo, ki spodbuja otroke k reševanju matematičnih problemov. S pravilnimi rešitvami si povečujejo možnost za nagrado – brezplačni obrok v restavraciji s hitro prehrano ali sladoled Paddle pop. Aplikacija je brezplačna 30 dni od prve prijave in s kodo, ki se nahaja na embalaži pralnega praška.
Moč vsebinskega marketinga
Študije primerov:
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-rukki.jpg)
The Unbelievable Challenge
Izkoristimo izmišljeno osebo, legendo, značilnost svoje države, regije ali kraja. Finska proizvodnja jekla, Rukki, je arhitektom ponudila poseben izziv v obliki natečaja – skonstruirati hišo za Božička. Podjetje je na ta način uspešno predstavilo uporabnost svojih izdelkov in povečalo prepoznavnost med podjetji, ki se ukvarjajo z gradbeništvom.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-always.jpg)
Always #LikeAGirl
Podiranje stereotipov lahko postane uspešna kampanja. Svetovno znan velikan prodaje produktov za ženske je v svoji uspešni kampanji izpostavil besedno zvezo »kakor dekle« (Like a girl). Med puberteto in kasneje le-ta pogosto predstavlja žalitev za dekleta, zato so s kampanjo želeli spremeniti njen negativni pomen.
![](https://www.av-studio.si/wp-content/uploads/2016/08/bgdm-ariel.jpg)
Ariel | Share The Load
Izpostavimo socialno-kulturno problematiko, da se ljudje začnejo spraševati, razmišljati, spreminjati mnenje … Ariel je z izpostavitvijo socialno-kulturnega problema povečal prepoznavnost in prodajo v Indiji, kjer večina žensk opravlja dvojno delo – službo in domača gospodinjska opravila, moški pa samo službo. S svojo kampanjo je Ariel želel Indijcem približati idejo, da je pranje perila lahko tudi moško opravilo.
Recikliranje idej
Zakaj ne bi uporabili že preizkušene ideje, če je ta dobra in navdihujoča? Formula za uspešno kampanjo jestimulate -> innovate -> elevate. Vas je že kdaj kakšna kampanja tako navdihnila, da je še danes niste pozabili? To je to. Vsak posameznik stvari doživlja drugače – kampanja sicer pri posameznikih prebudi podobna čustva, pa vendar ne ista. Kako torej reciklirati? Podoživite kampanjo s svojega zornega kota in ji dodajte svoje ideje, ki so skladne z želenimi cilji. Morda vam bo prav kampanja WWF – Families on the verge of extinction v navdih in pomoč pri ustvarjanju naslednje kampanje.
Za konec pa še skok v prihodnost – imate morda idejo, kako bi spletno stran The last hours of LauraK uporabili v inovativni kampanji?