V začetku novembra je v Pragi potekal eden najbolj priznanih marketinških festivalov v Srednji Evropi, Marketing Festival. S Polono sva imeli priložnost poslušati nekatera največja imena svetovne elite digitalnega marketinga. Rand Fishkin, ustanovitelj MOZ-a, Oli Gardner, ustanovitelj platforme Unbounce, Dr. Bradley Vines, director nevroznanosti pri podjetju Nielsen, Joe Wade, ustanovitelj agencije Don’t Panic in glavna zvezda vsakega podobnega festivala, Avinash Kaushik.
Najinih 10 glavnih vtisov:
V bližnji prihodnosti bo oblikovala našo prihodnost bolj kot katera koli druga inovacija tega stoletja. Nadomestila bo vse aktivnosti v zdravstvu, visoki tehnologiji, znanosti, in vseh ostalih področjih, ki se se pojavljajo pogosto, ponovljivo in rutinsko, poslanstvo ljudi pa bo postalo ukrepanje na podlagi teh rezultatov.
Machine Learning ni več fantazija prihodnosti. Dogaja se zdaj in vaše podjetje najbrž že daleč zaostaja.
Tudi na področju digitalnega marketinga bo v roku nekaj let z ML podprtih 50 % aktivnosti in 25 % osnovnih poslovnih funkcij.
Upoštevaljmo novi ranking faktor – izpolnitev iskalčeve želje.
Usvarjajmo vsebino, ki bo odgovorila na vprašalčevo vprašanje bolje kot ostalih 9 zadetkov na 1. strani.
Samo slabih 40 % vsega prometa na spletnih straneh so dejansko ljudje
Investirajmo v meritve
Več kot bomo investirali v merjenje preprosto merljivih kanalov (PPC, Social, Retargeting, Emailing) in težje merljivih kanalov (Word of mouth, SEO, Organic, Content, PR), več bomo delali za tega naročnika.
Definirajmo cilje, ki izražajo uporabniško izkušnjo
Pri tem se vprašajmo kaj delajo, s kom, kje, kdaj, kako in zakaj? Se želijo počutiti navdušeno ali varno? Uporabimo rezultate pri odločitvah upeljave izbolšav tako, da jim pravo pot še olajšamo. Poskusimo se jim približati. Uporabniki radi izražajo svoje potrebe sebi podobnim ljudem.
Pri tem naj nam pomaga nekdo, ki bo imel od teh odgovorov največ profita … naš naročnik!
Srce prepriča možgane
Joe Wade in kolegi z agencije Don`t Panic so skupina ustvarjalcev družbeno – odgovornih oglasov, ki so s svojo viralnostjo dosegli že ves svet. Pri svojem delu igrajo na dve karti:
- Če oglas navduši tvojo ciljno skupino, ni pomembno da ni prepričal vseh ostalih ljudi.
- Ujemi poslušalčevo pozornost v prvih 10 sekundah, po 30 sekundah je prepozno.
Dobri primeri njihovega dela:
Vrnimo pozornost ciljni skupini nad 50 let
Bob Hoffman je dokazal, da je ciljna skupina nad 50 let pripravljena zapraviti 3x več kot mlajše ciljne skupine, pa ji vseeno namenjamo zgolj 10% marketinškega budgeta.
Poskrbimo za sinergijo znotraj naših teamov
Odlično sodelovanje med ključnimi člani ekipe nam bo prineslo najvišji conversion rate.
Praga
Seveda pa ob obisku lepe, čiste, mirne in varne Prage nisva šli mimo dobrega piva, odlične hrane in mestnih znamenitosti. 😉
Investirajmo v odlično kreativo
Dobra in primerna kreativa doprinese skoraj polovico k uspehu kampanj.