Light logo Dark logo
    • Projekti
    • O nas
    • Blog
    • Akademija
    • Kontakt

2023 © AV studio. All rights reserved.

Politika piškotkov | Splošni pogoji | Registracija domen

  • Nekategorizirano

Facebook objavil novo pravilo za 20 % besedila na fotografiji oglaševanih objav

  • 9 avgusta, 2016
  • #oglaševanje
  • #splet
  • novosti
  • Črt Gojznik

Ko oglašujemo na Facebooku moramo slediti določenim pravilom oglaševanja in eno izmed njih je 20 % besedila na fotografiji oglaševane vsebine.

Moramo biti previdni, da na fotografijo ne umestimo več kot 20 % besedila, saj nam Facebook ob neupoštevanju pravila zavrne oglas. Koliko pa je 20 % besedila? To najlažje ugotovimo tako, da grafiko razdelimo na 25 kvadratkov, potem pa s tekstom zapolnemo 5 kvadratkov.

Druga možnost je, da uporabimo Facebook ‘grid tool’— www.facebook.com/ads/tools/text_overlay.

1. Image text: OK

To pomeni, da na naši fotografiji ni skoraj nič texta oz. samo logotip.

2. Image text: Low

To pomeni, da obstaja verjetnost, da bo naša oglaševana objava dosegla manjše število ljudi.

3. Image text: Medium

To pomeni, da bo naša oglaševana objava dosegla manjše število ljudi, kot če bi bila optimalna.

4. Image text: High

Če bo naša fotografija imela preveč besedila, je zelo mala verjetnost, da bo sploh prikazana.

Kot tekst se šteje tudi naslednje:

  • Logotipi
  • Številke
  • Watermark-i

Kot tekst ne šteje:

  • Platnice knjig
  • Produktne fotografije
  • Infografike
  • Plakati

Kaj bo prineslo novo pravilo?

Pri ustvarjanju oglaševane vsebine bomo lahko vnesli nekoliko več besedila, če bo to res nujno, vendar bomo še vedno omejeni z količino zaradi novih 4 klasifikacij.

Ne veš, kaj zamujaš. Prijavi se na e-novice.
Prijavi se
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube

2023 © AV studio. All rights reserved.