Ko oglašujemo na Facebooku moramo slediti določenim pravilom oglaševanja in eno izmed njih je 20 % besedila na fotografiji oglaševane vsebine.
Moramo biti previdni, da na fotografijo ne umestimo več kot 20 % besedila, saj nam Facebook ob neupoštevanju pravila zavrne oglas. Koliko pa je 20 % besedila? To najlažje ugotovimo tako, da grafiko razdelimo na 25 kvadratkov, potem pa s tekstom zapolnemo 5 kvadratkov.
Druga možnost je, da uporabimo Facebook ‘grid tool’— www.facebook.com/ads/tools/text_overlay.
1. Image text: OK
To pomeni, da na naši fotografiji ni skoraj nič texta oz. samo logotip.
2. Image text: Low
To pomeni, da obstaja verjetnost, da bo naša oglaševana objava dosegla manjše število ljudi.
3. Image text: Medium
To pomeni, da bo naša oglaševana objava dosegla manjše število ljudi, kot če bi bila optimalna.
4. Image text: High
Če bo naša fotografija imela preveč besedila, je zelo mala verjetnost, da bo sploh prikazana.
Kot tekst se šteje tudi naslednje:
- Logotipi
- Številke
- Watermark-i
Kot tekst ne šteje:
- Platnice knjig
- Produktne fotografije
- Infografike
- Plakati
Kaj bo prineslo novo pravilo?
Pri ustvarjanju oglaševane vsebine bomo lahko vnesli nekoliko več besedila, če bo to res nujno, vendar bomo še vedno omejeni z količino zaradi novih 4 klasifikacij.