V juniju smo se udeležili Slovenskega oglaševalskega festivala, kjer smo pridobivali nova znanja, se družili in osvojili nagrade.
Naša dela so bila nagrajena z dvema srebrnima in eno zlato nagrado, kar nas je uvrstilo na 7. mesto med agencijami v Sloveniji.
Veseli nas, da je naše delo opaženo tudi s strani stroke in naročnikov, ki nas nagrajujejo z zaupanjem, zaradi katerega lahko ustvarjamo izjemne dosežke.
Vabimo vas k ogledu nagrajenih del!
Delo: Oglas, ki ga želite slišati
Naročnik: Audio BM
Nagrade: Zlata nagrada v tekmovalni skupini zvok, Srebrna nagrada v kategoriji inovativna raba medija
V kategoriji enokanalnih komunikacij je zlato nagrado v skupini zvok prejel radijski oglas, ki smo ga pripravili za slušne aparate Audio BM. Oglas, ki ga želite slišati, na frekvencah 500 hz, 2000 hz in 4000 hz, ki se povečini uporabljajo za preizkus izgube sluha, predvaja Beethovnovo simfonijo in poslušalcem sporoči, da obstaja možnost težav s sluhom, v primeru, da oglasa niso slišali. Oglas inovativno izkorišča medij, problem izpostavi skozi uporabno izkušnjo testa sluha in Audio BM predstavi kot najboljšo rešitev za težave s sluhom.
Delo: Resnična grozljivka
Naročnik: Tam-Tam
Nagrade: Srebrna nagrada v tekmovalni skupini tekstopisje, Ožji izbor v kategoriji zunanje oglaševanje
Oglas, ki je najprej prepričal žirijo natečaja Plaktivat in zmagal med kar 780 prijavitelji, je navdušil tudi žirijo SOF-a. Delo, ki je bilo opaženo na kar 500 oglasnih mestih ter v lokalnih in nacionalnih medijih, je postalo ena največjih krvodajalskih kampanj pri nas. Oglas, ki mlade in širšo javnost poziva k darovanju krvi, izhaja iz resničnega vpogleda, da, čeprav grozljivi filmi načrtno uporabljajo kri za ustvarjanje strahu, ima v resničnem življenju ravno pomanjkanje krvi lahko grozljive posledice. Plakati tako problem predstavijo v novi luči z motivi grozljivih filmov in naslovnike pozivajo, naj rešijo življenja z darovanjem krvi.