3D vizualizacija ni nov pojem in obstaja že kar nekaj časa kot “skrito orožje” v oglaševalski industriji. Verjetno se s 3D vizualizacijo srečate vsak dan, ne da bi vedeli oz. jo prepoznali.
3D vizualizacija – da ali ne?
3D vizualizacija je realistična upodobitev nekega izdelka oziroma objekta. Če je kakovostno narejena, jo je zelo težko ločiti od fotografije. Zakaj se sploh odločiti za 3D vizualizacijo, kaj so njene prednosti pred tradicionalno fotografijo oziroma videom?
Prednosti 3D vizualizacije
3D vizualizacije omogočajo predstavitev izdelkov, preden so sploh izdelani.
Lahko se zgodi, da imate idejo o izdelku, ki bi ga radi promovirali, oglaševali oz. pokazali, pa še ni izdelan. Za fotografiranje bi morali najprej narediti prototip, 3D tehnika pa omogoča upodobitev izdelka, ki obstaja le v načrtih. Tovarna avtomobilov lahko na takšen način oglašuje avto, ne da bi naredila prototip in za to odštela ogromno denarja.
Ravno zato je 3D odlično orodje za različna start-up podjetja. Marketinške aktivnosti in prednaročila izdelkov se lahko odvijejo še preden se začne produkcijski proces.
Še več, izdelek v 3D obliki da dobro predstavo o tem, kako bo izdelek resnično izgledal. S tem omogoča veliko podporo procesu izdelave, ker dobimo feedback od bodočih kupcev izdelka in ga lahko še pred masovno izdelavo spremenimo, dopolnimo.
3D vizualizacija je izjemno praktična. Nekateri izdelki niso ravno ‘prijazni’ oz. primerni za fotografiranje. Velikost, odbojni materiali ali velika verjetnost poškodb izdelka so dejavniki, na katere moramo biti posebej pozorni pri klasični fotografiji. Tovrstne težave pri 3D vizualizaciji odpadejo. V različnih industrijah to že s pridom izkoriščajo. Za primer lahko vzamemo avtomobilsko, kjer je bil pred desetletjem delež uporabljene 3D vizualizacije le 20 %, danes pa je odstotek zrasel na 80.
Ekonomičnost
S 3D vizualizacijo lahko prihranimo ogromno denarja. IKEA je želela poenostaviti in pohitriti ter poceniti svoj marketinški proces, zato so leta 2014 začeli v katalogih uporabljati 3D vizualizacije ambientov, pohištva oz. izdelkov. Danes je 60–75 % njihovega slikovnega materiala v katalogih narejenega računalniško. Namesto da postavljajo in sestavljajo celotne kuhinje, spalnice in dnevne sobe – kar je drago in zamudno – lahko vse to naredijo s 3D tehnologijo.
Nebo je meja
3D vizualizacija ponuja brezmejne možnosti kreacije. Prikažemo lahko, karkoli si zamislimo. Izdelek si lahko ogledamo iz vseh možnih kotov, pogledamo v notranjost, ga razstavimo in razkrijemo, iz katerih delov je sestavljen. Lahko mu v trenutku zamenjamo barvo ali material. Če bi radi torej čim bolje prikazali določen izdelek, njegovo delovanje in sestavo, je 3D tehnika vaš najboljši prijatelj.
Klasična fotografija se še nima namena kmalu umakniti, a če iščete nadgradnjo pri komuniciranju vaših izdelkov, pomislite na 3D in razmislite, kaj z njim dobite na dolgi rok: prilagodljivost, preproste, hitre in učinkovite spremembe izdelka ter velik razpon ostalih možnosti, ki jih druge tehnologije ne morejo ponuditi. Pridružite se nam v prihodnosti oglaševanja.