Brez skrbi, tega članka ni napisala umetna inteligenca. Temveč Robert in Gašper, ki na AV studiu često sledita trendom ter jih poskušata bolj ali manj uspešno vgrajevati v kreativne zgodbe blagovnih znamk. Včasih sicer tehnološko napredni predlogi ostanejo zgolj neuresničene skice v prezentacijah, občasno pa kakšen predlog tudi resnično zaživi.
AI nam pomaga odmevati
Eden zadnjih projektov z naslovom Prisluhni svojemu stilu, ki smo ga zasnovali za našega naročnika Spar Slovenija, se močno naslanja na umetno inteligenco. V nekaj dneh ga je fizično preizkusilo več kot 1500 mimoidočih, povzeli pa so ga tudi nekateri tehnološki, marketinški in splošni mediji.
AI ima lahko posluh … za uporabnike
Tehnologija ne pomeni veliko, če ne vsebuje zgodbe, ki bi pritegnila uporabnike. V primeru prej omenjene kampanje smo uporabnikom ponudili popolnoma novo izkušnjo. To, da se enostavno postavijo pred citylight in o sebi oziroma svojemu stilu izvejo unikaten podatek, ki ga nato umetna inteligenca poveže z enim izmed stilsko dovršenih izdelkov priljubljene nizozemske znamke Fresh’n’Rebel. Prav tako je bil unikaten tudi grafičen prikaz rezultata oziroma stila – tega je v celoti ilustriral kar program umetne inteligence Midjourney, kar je zagotovo pridalo k še bolj tehnološko napredni izkušnji.
AI pa ima tudi pomanjkljivosti
Dolgujeva vam še odgovor na naslovno vprašanje, kaj zmanjka AI-ju, da bi nadvladal ustvarjalcem kampanj (in človeštvu). To je predvsem pristnost oziroma razumevanje emocij, kar je logično, saj AI vsaj zaenkrat še nima človeških možganov. Kljub temu pa predstavlja izjemno natančno in hitro orodje, ki je enostavno za integracijo ter ponuja nove dimenzije v ustvarjanju komunikacij in povezovanju z uporabniki.
Naj zaključiva z mislijo, ki je plod najinih možganov. Resnično pomembno je, da umetno inteligenco dojemamo kot pridnega pomočnika. Umetna inteligenca lahko blesti le v službi človeške kreativnosti.