Abanka je iskala nov emocionalen celostni komunikacijski koncept za obročno kartico kreditna Visa Electron. Bistvo: s kartico opravimo večje nakupe, plačamo pa po obrokih. Nujno izpostaviti, da ne gre za kredit, temveč za bistveno hitrejši način nakupa brez zoprne birokracije.
Brief = EMOCIONALNA KOMUNIKACIJA
Insight = IZPOLNJENE ŽELJE
Ljudje si želimo izpolniti svoje želje. Večje so finančno zahtevnejše, zato imamo na voljo dve klasični možnosti: varčevanje ali kredit. Varčevanje odmika naš nakup v prihodnost, kredit pa pomeni zamudno dokazovanje kreditne sposobnosti in izpolnjevanje formularjev. Zato naše želje dostikrat ostanejo neizpolnjene.
Ideja = KUPITE TAKOJ, PLAČAJTE PA PO DELIH
Če bi izdelke lahko kupovali po delih, bi si vsak mesec privoščili del stvari, ki si jih želimo. Na primer: prvi mesec okvir kolesa, naslednji mesec sedež … Po dolgem času bi imeli vse dele, jih sestavili in uporabili izdelek. Obročna kartica Visa Electron obrne vse skupaj na glavo: izdelek lahko kupimo takoj v celoti, njegovo plačilo pa razdelimo na obroke in to brez zoprnih formalnosti.
Rešitev
Rešitev = CELOSTNA
Idejo smo razpeljali na klasične in digitalne medije, pripravili nagradno igro in SM kampanjo. Komunikacija je razdeljena v dva dela, pomladnega in jesenskega. Pomladni del vključuje prikazovanje dveh od treh posnetih TV oglasov in digitalna orodja. Jesenska komunikacija bo obsežnejša, prikazali pa bomo tudi tretji oglas. Namig: povezan je z darili.