Imate težave s prikazom sporočila? Odprite sporočilo v brskalniku

AV studio
AV top 2015
Nežni s Palomo
Nežni s Palomo
Kaj? Celostna komunikacijska kampanja za linijo toaletnih papirjev Paloma sensitive care.
Kako? Emocionalen video s simpatičnim 6-letnikom in njegovim pasjim prijateljem.
Zgodba: skrben dotik nežnosti.
Za koga? Za slovenski, hrvaški in srbski trg.
Izpostavljeno: ideja, scenarij in produkcija videa, TV, tiskano in zunanje oglaševanje, aktivnosti na družbenih omrežjih, nagradna igra, POS materiali, prenova spletne strani blagovne znamke.
ODKRIJTE SVOJO NEŽNO STRAN
Gorenje Infinity in pridih nostalgije
Gorenje Infinity in pridih nostalgije
Kaj? Celostna komunikacijska kampanja nove linije vrhunskih gospodinjskih aparatov.
Kako? Strategija komuniciranja in komunikacijska podoba nove linije.
Zgodba: brezčasnost, prepoznaven dizajn in pridih nostalgije.
Za koga? Za vzhodne trge, dolgoročno pa za vse države, kjer se trži blagovna znamka Gorenje.
Izpostavljeno: idejna in strateška priprava komunikacije, zasnova in priprava spletnega mesta, aktivnosti na družbenih omrežjih, plakati in POS materiali.
Telemach na družbenih omrežjih
Telemach na družbenih omrežjih
Kaj? Digitalno komuniciranje in prva kampanja novega nacionalnega ponudnika mobilne telefonije s svojim omrežjem.
Kako? Priprava digitalne strategije ter strategije na družbenih omrežjih.
Izpostavljeno: družbena omrežja (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram in LinkedIn), priprava vsebinskih in foto materialov, objave, analitika, oglaševanje na omrežjih Facebook in Twitter.
Z Bunderlo Ni panike!
Z Bunderlo Ni panike!
Kaj? Celostna komunikacijska kampanja za mlade, ki so ostali brez statusa.
Kako? Trije zabavni videi s priljubljenim Klemnom Bunderlo.
Zgodba: včasih osnovne rešitve enostavno niso dovolj.
Izpostavljeno: nova spletna stran, tiskovine in materiali za promocijo na dogodkih, digitalne vsebine, POS materiali ter idejna zasnova, scenarij in produkcija videov.
NI STATUSA? NI PANIKE!
P&G in Hofer imata "veliko srce"
P&G in Hofer imata "veliko srce"
Kaj? Skupna spomladanska akcija P&G v sodelovanju s podjetjem Hofer.
Kako? Dobrodelna akcija.
Zgodba: polepšati vsakdan tistim, ki so poiskali zatočišče v materinskih domovih in varnih hišah.
Cilj: z nakupi izdelkov P&G zbrati 20.000 EUR finančne pomoči za vseh 20 materinskih domov in varnih hiš po Sloveniji.
Europarkovih nepozabnih 15
Europarkovih nepozabnih 15
Kaj: Obeležitev 15 let delovanja nakupovalnega središča Europark.
Kako? Jubilejna grafična podoba in načrt komuniciranja s praznovanjem.
Zgodba: Europarkovih nepozabnih 15 let doživetij.
Izpostavljeno: priložnostni logotip in slogan, jubilejna grafična podoba, dekoracija nakupovalnega središča, organizacija osrednjega dogodka praznovanja, celostna promocija jubileja in priprava komunikacijskih materialov.
S Portorožem & Piranom na Instagramu
S Portorožem & Piranom na Instagramu
Kaj? Poletna komunikacijska kampanja Turističnega združenja Portorož.
Kako? Foto natečaj na družbenem omrežju Instagram.
Zgodba: ščepec Mediterana.
Za koga: za italijanski in ostale trge.
Izpostavljeno: Instagram, nagradni foto natečaj, #bestpinchaward in #premiomigliorpizzico, pristajalna stran v angleški in italijanski različici, prikaza sodelujočih fotografij z Instagrama, glasovanje in deljenje fotografij na ostalih družbenih omrežjih.
Eles širi vrednote na vse strani
Eles prenaša vrednote v 2016
Kaj? Strateško zasnovana komunikacija vrednotnega sistema družbe.
Kako? Letno poročilo in predstavitvena brošura vrednot za zaposlene.
Zgodba: vrednote z vrhunskimi slovenskimi športniki, nosilci pozitivne energije in uspeha.
Izpostavljeno: letno poročilo, predstavitvena brošura vrednot, promo darila, gverila v obliki kreativnih nalepk z močno sporočilno vrednostjo, vrednotno obarvan novoletni program.
Generali podarja Toyoto in vinjeto
Generali podarja Toyoto in vinjeto
Kaj? Komunikacijski akciji za prijetno in varno vožnjo v 2016.
Kako? Velika nagradna igra ter darilo za (nove) stranke zavarovalnic Generali in Vzajemna.
Zgodba: v novo leto z novim avtom in brezplačno vinjeto.
Izpostavljeno: nova spletna stran www.zastonjvinjeta.si, gigant plakati, spletne pasice, plakati in POS materiali za poslovalnice.
Nova spletna stran Pivovarne Union
Nova spletna stran Pivovarne Union
Kaj? Spletna predstavitev našega največjega pivovarja.
Kako? Prenovljena korporativna spletna stran.
Izpostavljeno: aktualni podatki o družbi in ponudbi, sprehod skozi zgodovino Pivovarne Union, prilagodljivi dizajn za brezhibno prikazovanje na mobilnih napravah, povezava s CRM sistemom.
NA PIVOVARNO UNION
Unichemov SOS diagnostik za vrtičkarje
Unichemov SOS diagnostik za vrtičkarje
Kaj? Pomoč za vrtičkarje, ki na portalu naredivrt.si obdelujejo že preko 10.000 vrtov.
Kako? Spletna aplikacija za preprosto prepoznavanje škodljivcev, bolezni in plevela.
Izpostavljeno: brezplačna aplikacija za prepoznavanje nevšečnosti in ukrepi za reševanje.
DIAGNOSTICIRAJ SVOJ VRT
Z Vetoquinolom po Evropi
Z Vetoquinolom po Evropi
Kaj? Prenova grafične podobe komunikacijskih materialov produktnih blagovnih znamk.
Za koga? Za Avstrijo, Nemčijo in Švico.
Izpostavljeno: zasnova in priprava promocijske kampanje za izbrani produktni blagovni znamki, idejna zasnova in grafična realizacija razstavnih prostorov za mednarodne sejme, grafično oblikovanje tiskovin in ostalih promocijskih materialov.
Vrhnika na spletu
Vrhnika na spletu
Kaj? Turistična predstavitev destinacije.
Kako? Spletna stran v prilagodljivem dizajnu.
Izpostavljeno: enostavna struktura, poudarjena vizualna in vsebinsko dodelana podoba strani, posebna navigacija po vsebini, ki preprečuje podvajanje menijskih elementov, 1. mesto za spletno stran v kategoriji Turizem in prosti čas na Websi 2015.
OBIŠČITE VRHNIKO
Nova spletna predstavitev MGA
Nova spletna predstavitev MGA
Kaj? Predstavitev delovanja in prednosti malih gospodinjskih aparatov Gorenje.
Kako? Prenovljena spletna stran, emocionalna predstavitev z velikimi fotografijami ter kratki navdihujoči videi z izpostavljeno spletno prodajo.
Zgodba: kako deluje?
Izpostavljeno: ideja, scenarij in produkcija videov, prikaz na www.gorenje.si in na Gorenjevem YouTube kanalu, s QR kodo video tudi na novoletni darilni embalaži.
SPOZNAJ MGA
V luči SEMPL-a
V luči SEMPL-a
Kaj? Celostna podoba konference medijskih trendov SEMPL.
Kako? Vizualna in vsebinska podoba.
Zgodba: igra teme in svetlobe, ki opozarja na pomembnost pozornosti in budnosti.
Izpostavljeno: zasnova in izvedba celostne podobe, spletna stran v prilagodljivem dizajnu.
NA SEMPL
Flash mob Rokometnega kluba Gorenje
Flash mob Rokometnega kluba Gorenje
Kaj? Digitalna promocija kluba in povezovanje z mestom Velenje.
Kako? Video flash mob dogodka na Titovem trgu v Velenju.
Zgodba: radovednost, presenečenje in spektakularen dogodek.
Izpostavljeno: video v nekaj dneh po objavi na različnih spletnih družbenih omrežjih zabeležil več kot 100.000 ogledov in 2.000 všečkov.
OGLEJ SI VIDEO
Pompozne nagrade za AV studio
Pompozne nagrade za AV studio
Kaj? Priznanje za naše delo.
Kako? Nagrade na POMP 2015 in Websi 2015.
Zgodba: kdor ima rad svoje delo, je tudi uspešen.
Za koga: za AV-jevce, za naše naročnike, za tiste, ki se šele spogledujejo z nami, za splošno javnost, za tiste, ki orjejo ledino in še za mnoge druge …
Bravo za: 1. mesto za spletno stran Visit Vrhnika v kategoriji Turizem in prosti čas na Websi 2015, posebno pohvalo za spletno aplikacijo Naredi vrt v kategoriji Najboljši digitalni medij na POMP 2015, uvrstitve v finale s projektom 90-letnica Elesa v kategoriji Najboljši medij internega komuniciranja na POMP 2015, zmago na 5. natečaju Plaktivat na temo 'MIGRANTI'.


VELENJE LJUBLJANA
AV studio d.o.o. AV studio d.o.o.
Koroška cesta 55 Vojkova 52
3320 Velenje 1000 Ljubljana
   
Tel.: 03 896 46 00 Tel.: 01 530 78 20
Fax: 03 896 46 03 Fax: 01 530 78 31


Twitter   FB   linkedin   YouTube

Če ne želite več prejemati AV e-novic, kliknite tukaj.