Imate težave s prikazom sporočila? Odprite sporočilo v brskalniku

AV studio
Septembra so nam bile zvezde naklonjene
Palomin dotik nežnosti
Paloma z dotikom nežnosti
Nežnost in izjemna mehkoba odlikujeta novo linijo premium toaletnih papirjev Paloma sensitive care, ki smo jo za slovenski, hrvaški in srbski trg pospremili z zgodbo "Skrben dotik nežnosti". Celostno komunikacijsko kampanjo smo zasnovali na emocionalnem apelu, iz katerega smo izpeljali scenarij in video, prilagojen za televizijsko in spletno objavo. V sklopu promocije nove linije smo pripravili tudi tiskane oglase, POS materiale in obcestne plakate. V kreativni zgodbi toaletni papir odigra vlogo ninice oziroma ajice, ki otroka pospremi v spanje. Se še spomnite vaše?
OGLEJ SI VIDEO
Telemach ima #VEČ
Telemach ima #VEČ Kaj je v znamenju vijolične in ponuja #VEČ? Prva kampanja novega nacionalnega ponudnika mobilne telefonije s svojim omrežjem. Pospremili smo jo z digitalno strategijo ter s strategijo na družbenih omrežjih, ki vključujejo najbolj uporabljana in najprimernejša za ciljno skupino: Facebook, Twitter in Instagram. V strategijo komuniciranja je vključeno tudi oglaševanje na omrežjih Facebook in Twitter.
Ni statusa? Z Vzajemno ni panike!
Ni statusa? Z Vzajemno ni panike!
Je pa Klemen. Letošnjo celostno komunikacijsko kampanjo za mlade brez statusa smo zgradili okoli simpatičnega radijskega voditelja in pevca, Klemna Bunderle. Kreativna zgodba temelji na preprosti resnici – včasih osnovne rešitve enostavno niso dovolj. Takrat pride na vrsto Vzajemna in paket Mladi. V sklopu promocije paketa in zavarovanja smo poleg nove spletne strani pripravili vse tiskovine, materiale za promocijo na dogodkih, digitalne vsebine in seveda poskrbeli za tri zabavne videe – od zasnove in scenarija do castinga in produkcije.
NI STATUSA - NI PANIKE
Inovativno za TKK lepila
Inovativno za TKK lepila
Prenovljena spletna stran je odličen primer, kako lahko klasičen izdelek, kot je profesionalno montažno lepilo Fi-X.expert, prikažemo na sodoben način. V ospredju je odlična uporabniška izkušnja s poenostavljenimi prehodi med vsebinami, možnostjo primerjanja izdelkov in enostavna navigacija po strani, prilagojena napravi. Po spletni strani lahko tako raziskujete tudi samo s smernimi tipkami, na mobilniku pa je mogoča izbira swipe potez. Vizualno pritegne sodobna enostranska oblika, narejena v "addaptive" dizajnu.
LEPITE S TKK
Spar osrečuje s Scotty & Molly
Spar osrečuje s Scotty & Molly
Hov in mjav. Prikupna Scotty in Molly že tretje leto predstavljata nagradno dobrodelno kampanjo, ki je luč sveta ugledala prav na svetovni dan živali. Prvič kampanja poteka na družbenem omrežju Instagram, kjer uporabniki delijo fotografije svojih pasjih in mačjih ljubljenčkov z oznako #ScottyMollyLove in se tako potegujejo za nagrado. Fotografije se avtomatsko izvozijo na spletno stran kampanje, ki omogoča ogled vseh na enem mestu, s klikom na srce pa jih lahko tudi "pocartate". Posebnost na strani je še merilec aktivnosti – ko bo dosegel cilj, bo Spar Društvu za zaščito in pomoč živalim v stiski Lajka podaril 10.000 dnevnih obrokov mačje in pasje hrane.
DELITE IN POMAGAJTE
P&G in Lidl pomagata Veselim nogicam
P&G in Lidl pomagata Veselim nogicam
V središču dobrodelne kampanje, ki je nastala v sodelovanju dveh velikanov s področja osebne higiene in izdelkov za dom, so otroci z motnjami v razvoju na različnih področjih. S pomočjo kampanje bomo društvu Vesele nogice podarili donacijo v višini 20.000 € in tako prispevali k boljšemu življenju in samostojnim prvim korakom. Ciljne skupine nagovarjamo preko PR člankov v izbranih medijih in jih vabimo, da tudi sami pustijo svoj odtis pri uresničevanju lepšega življenja otrok in njihovih družin.
Nova preobleka Elektra Celje
Nova preobleka Elektra Celje
Prenovljena spletna stran enega večjih distributerjev električne energije pri nas na enem mestu nudi vse aktualne podatke o družbi in distribucijskem omrežju Slovenije, ponudbi električne energije za gospodinjstva in podjetja ter uporabniku ponuja prijazno in pregledno izkušnjo. Spletna stran je zasnovana v prilagodljivem dizajnu SiteKit platforme in omogoča brezhibno prikazovanje na mobilnih napravah, hkrati pa je povezana tudi s CRM sistemom.
NA ELEKTRO CELJE
Sladki LifeClass na Sladki Istri
Sladki LifeClass na Sladki Istri
Tudi letos so se na mednarodnem festivalu sladic in sladkih izdelkov s svojo ponudbo predstavili LifeClass hoteli, ki so v preteklih letih prejeli že več odličij. Vizualna komunikacija na plakatih in unikatni embalaži predstavlja nadgradnjo dosedanje LifeClass podobe in v ospredje postavlja novi šik, prikupnost, barvitost in veselje. Vključili smo stil, ki ga že uporabljajo na ostalih komunikacijskih materialih – ilustracije in ročno pisavo ter se vizualno približali sloganu "enostavno, slastno in zdravo".
Prenovljeno Gospodarsko razstavišče
Prenovljeno Gospodarsko razstavišče
Vodilnemu prireditvenemu centru v Sloveniji smo grafično, vsebinsko in tehnično prenovili spletne strani, namenjene komunikaciji s podjetji in strankami. V sklopu prenove smo poskrbeli za sodobno uporabniško izkušnjo in prilagodljiv dizajn spletnih strani, postavljen znotraj sistema za upravljanje z vsebinami SiteKit, ki so povezane s CRM modulom za enostavno pošiljanje e-objav.
NA GOSPODARSKO RAZSTAVIŠČE
Račke v Bernardinu
Račke v Bernardinu
Jesenska komunikacijska kampanja Bernardin Group je povabilo na morje in prva se je odzvala račja družina, ki se v tem letnem času običajno preseli na toplo. Cilj kampanje je pospeševanje prodaje ter razširjanje zavesti, da je v hladnejšem jesenskem obdobju na morju še vedno toplo. Oglaševalska strategija, ki je bila izvedena skupaj s partnerji, pa zajema tisk, Google search in prikazno omrežje ter Gmail oglaševanje, Skype in Iprom central.
Cropsustain in KIS
Cropsustain in Kmetijski inštitut Slovenije
V sklopu evropskega projekta Cropsustain smo idejno zasnovali in oblikovali tiskovine za Kmetijski inštitut Slovenije (KIS), ki so odigrale pomembno vlogo na zaključni konferenci projekta. V brošuri so predstavljeni obsežni dosežki projekta Cropsustain, udeleženci konference pa so prejeli tudi predstavitveno brošuro inštituta. To pomembno priložnost je obeležil tudi izid dveh strokovnih knjig o rastlinskih virusih.
Pompozne nagrade za AV studio
Pompozne nagrade za AV studio

Albert Schweitzer je rekel, da uspeh ni ključ do sreče, ampak da je sreča ključ do uspeha in da bo tisti, ki ima rad svoje delo, tudi uspešen. AV-jevci imamo radi svoje delo, zato so naši projekti uspešni. Da delamo dobro, pa so opazili tudi drugi, saj se nagrade in priznanja množijo. V septembru smo se tako razveselili:

  • 1. mesta za spletno stran Visit Vrhnika v kategoriji Turizem in prosti čas na Websi 2015 ter
  • posebne pohvale za spletno aplikacijo Naredi vrt v kategoriji Najboljši digitalni medij na POMP 2015 in
  • uvrstitve v finale s projektom 90-letnica Elesa v kategoriji Najboljši medij internega komuniciranja na POMP 2015.

Hvala sodelujočim in naročnikom!



VELENJE LJUBLJANA
AV studio d.o.o. AV studio d.o.o.
Koroška cesta 55 Vojkova 52
3320 Velenje 1000 Ljubljana
   
Tel.: 03 896 46 00 Tel.: 01 530 78 20
Fax: 03 896 46 03 Fax: 01 530 78 31


Twitter   FB   linkedin   YouTube

Če ne želite več prejemati AV e-novic, kliknite tukaj.