_newsletter/in_browser _newsletter/in_browser/link

AV studio
AV studio
AV studio na WEBSI osvojil 4 x 3. mesto!
AV studio na WEBSI osvojil 4 x 3. mesto!

S sodelovanjem na natečaju za najboljše digitalne projekte WEBSI 2013 smo osvojili 3. mesto v kategoriji Naj digitalna agencija, projekti, ki smo jih izvedli za naše naročnike, pa so na tretjem mestu v kategoriji Inovativni digitalni projekti (Modra generacija, HSE, d.o.o.) ter Turizem in prosti čas (spletni portal Bled, TIC Bled in spletni portal Bernardin Group, Hoteli Bernardin, d.d).

Spletna stran in revija Modri Jan prejeli posebno pohvalo
Spletna stran in revija Modri Jan prejeli posebno pohvalo

Na četrti strokovni mednarodni konferenci s področja content marketinga POMP Forum sta posebno pohvalo prejela dva projekta naročnika HSE d.o.o.: spletna stran Modri Jan za področje Najboljši digitalni medij in okoljevarstvena revija Modri Jan pa za področje Najboljša tiskana revija.

Osrednja tema letošnjega POMP Foruma je bila pripovedovanje/ posredovanje/ ustvarjanje zgodb ali “storytelling” - moč zgodbe in njena neprecenljiva vrednosti pri ustvarjanju dobre vsebine. 

Vzajemna mladi
Vzajemna mladi

Po uspešni akciji Vzajemna Tujina so nas z Vzajemne povabili k snovanju nove akcije za dopolnilno zdravstveno zavarovanje za mlade brez statusa. Kot glavni lik v akciji že tretje leto nastopa slovenski raper Trkaj. Pozornost mladih želimo pritegniti tudi s kreativnim nagradnim natečajem, v katerem bo Vzajemna nagradila s kar dvema avtomobiloma Škoda Citigo.

Nagradni natečaj poteka na FB strani Ni statusa? Ni panike. V sklopu akcije smo pripravili gigante, tiskane oglase, plakate, zloženke ter mini spletno stran, kjer si lahko ogledate tudi animiran TV spot. Prvič pa smo uporabili tudi razširjeno resničnost. Z brezplačno aplikacijo Layar si s svojim pametnim telefonom lahko mladi ogledajo zabaven promocijski filmček na tiskanih materialih, ga delijo in sklenejo zavarovanje.

VEČ O VZAJEMNA MLADI
Scotty in Molly iščeta dom!
Scotty in Molly iščeta dom!

Scotty in Molly sta ponovno med nami z ljubko aplikacijo, s katero bo uporabnik lahko posvojil virtualnega ljubljenčka. S skrbjo za posvojenega ljubljenčka bodo uporabniki pomagali živalim v izbranih slovenskih zavetiščih, saj bo Spar na podlagi merilcev aktivnosti zapuščenim živalim v teh zavetiščih pomagal s kar 10.000 dnevnimi obroki hrane.

Uporabniki pa bodo lahko tudi pomagali posvojiti zapuščeno žival tako, da bodo fotografije in zgodbe zapuščenih živalih v galeriji delili s svojimi prijatelji. Morda se bo ravno med njimi našel kdo, ki jim bo lahko nudil topel dom.

POMAGAJ ZAPUŠČENIM ŽIVALIM
Nova kolekcija gospodinjskih aparatov Simplicity Gorenje
Nova kolekcija gospodinjskih aparatov Simplicity Gorenje

Simplicity je nova kolekcija aparatov iz Gorenja, ki z logičnimi izbirami, adaptivno tehnologijo, dobrim, poenotenim dizajnom ter odlično ponudbo spoštuje vaš življenjski stil.  O tem pripoveduje nova oglaševalska akcija za novo kolekcijo gospodinjskih aparatov Simplicity Gorenje. Obsežna akcija, na katero smo ponosni tudi zaradi sodobnega in izvirnega fotopristopa, vključuje vse pomembne medije nad in pod črto za več kot 70 svetovnih trgov, na katerih posluje Gorenje. 

Kobilarna Lipica
Kobilarna Lipica

Kobilarno Lipica, eno najbolj priljubljenih slovenskih turističnih destinacij, smo na spletu predstavili v novi podobi, z novimi fotografijami in v odzivnem dizajnu. Spletna stran je podprta z najsodobnejšim CMS sistemom, e-katalogom in CRM modulom.


NA KOBILARNO LIPICA
Maribor CityCard
Maribor CityCard

V začetku septembra je v Mariboru zaživel nov projekt turistične kartice Maribor CityCard, ki smo ga razvili v sodelovanju z Zavodom za turizem Maribor – Pohorje. Namen projekta je omogočiti sodobnejši, enostavnejši in cenovno ugodnejši potep po mestu in okolici. Sistem obiskovalcem mesta omogoča koriščenje brezplačnih storitev in popustov na področju turizma, kulture, gostinstva, javnega transporta ter druge ponudbe v Mariboru in okolici.

Maribor CityCard je rešitev, ki združuje tradicionalni model plastične brezstične kartice in sodobni internetno/viralni model, hkrati pa je pripravljena tudi na prihajajoče NFC (Near Field Communication) mobilne aplikacije. Celotna tehnologija, od spletne strani, aplikacij, terminalov in same mobilne kartice, je plod domačega znanja in predstavlja evolucijo sistemov mobilnega plačevanja, ki so postali de-facto standard mobilnih rešitev na prodajnih mestih v Sloveniji. 

VEČ O MARIBOR CITY CARD
Vizualna podoba Pomurski sejem 2014
Vizualna podoba Pomurski sejem 2014

Kdor organizira sejme, ve, da je treba biti že leto dni prej pripravljen na prihajajoči sejem. Zato smo v sodelovanju s Pomurskim sejmom že pripravljeni na sejme v letu 2014. Uskladili smo vizualno podobo, fotografirali motive in tudi posneli material za TV oglas. 

Elektrofest - zasnova imena in celostne podobe
Elektrofest zasnova imena in celostne podobe

Lanskoletni prvi ELES-ov Dan odprtih vrat je v letošnjem letu prerasel v izobraževalni dogodek Elektrofest. Povezal je tri uveljavljene elektro inštitucije – Elektro-Slovenija d.o.o. (ELES), Elektroinštitut Milan Vidmar (EIMV) in Fakulteto za elektrotehniko Univerze v Ljubljani (UL FE) – ki so 20. septembra med več kot 400 dijaki srednjih šol širile energetsko pismenost. Za potrebe festivala smo pripravili ime, novo celostno podobo, označevanje na dogodku in festivalsko brošuro.

VEČ O ELEKTROFESTU
Saloon Beerfest
Saloon Beerfest

Pizzerija in mehiška restavracija Saloon nas je poklicala z željo, da ji pripravimo ime, celostno podobo in celotno komunikacijo za festival piva, ki so ga organizirali sredi septembra. Nastal je izredno zabaven projekt WILD WEST BEERFEST, ki je bil tudi zelo dobro obiskan in prepoznaven.

NA SALOON BEERFEST


VELENJE LJUBLJANA
AV studio d.o.o. AV studio d.o.o.
Koroška cesta 55 Vojkova 52
3320 Velenje 1000 Ljubljana
   
Tel.: _newsletter/telephone/tel-ve Tel.: _newsletter/telephone/tel-lj
Fax: _newsletter/telephone/fax-ve Fax: _newsletter/telephone/fax-lj


Twitter   FB   linkedin   YouTube
Če ne želite več prejemati AV e-novic, kliknite tukaj.